فن دایک: باید از آلمان یک امتیاز می گرفتیم

به گزارش وبلاگ آپلود، مدافع تیم ملی هلند معتقد است این تیم در دیدار دیشب برابر آلمان می توانست حداقل به یک امتیاز برسد اما در سرانجام پیروز به انجام این کار نشد.

فن دایک: باید از آلمان یک امتیاز می گرفتیم

فن دایک: باید از آلمان یک امتیاز می گرفتیم

هلندی ها اگر چه در دیدار شب گذشته برابر آلمان پیروز شدند شکست 2 بر صفر در نیمه نخست را با تساوی عوض نمایند اما در دقایق خاتمهی بازی را به حریف سنتی واگذار کردند تا امتیاز حساسی را در شروع راه صعود به یورو 2020 از دست بدهند.

ویرجیل فن دایک، مدافع این تیم در خاتمه دیدار گفت: ما می دانیم که تیم ملی هلند راه درازی در پیش رو دارد و در دیدار مقابل تیم ملی المان این موصوع کاملا ثابت شد. ما در نیمه دوم خیلی خوب پیروز شدیم به جریان بازی بازگردیم و باید از این دیدار حداقل یک امتیاز می گرفتیم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد و شرایط در نیمه نخست نیز خیلی برای ما سخت پیش رفت. آلمان تیم بسیار پرتحرکی نشان داد و ما در این دیدار سازماندهی خوبی نداشتیم. اما در نیمه دوم و هنگامیکه فرانکی دی یونگ در نقش هافبک بازی کرد شرایط برای هلند خیلی بهتر شد.

همچنین ممفیس دیپای، مهاجم هلند نیز در خصوص این بازی گفت: ما بسیار ناامید هستیم زیرا وقتی شما قادر به ارائه نمایشی همانند عملکرد ما در نیمه دوم هستید، لایق نتیجه بهتری بوده اید اما ما در نیمه اول وظایف خود را به خوبی انجام ندادیم.

منبع: ایران ورزشی

به "فن دایک: باید از آلمان یک امتیاز می گرفتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فن دایک: باید از آلمان یک امتیاز می گرفتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید