ظرفیت گازرسانی در شهرستان اهر افزایش یافته است

به گزارش وبلاگ آپلود، خبرگزاری خبرنگاران-ظرفیت ایستگاه های گازرسانی در شهرستان اهر با احداث خط دوّم 10 اینچ به منظور تأمین جریان گاز پایدار این شهرستان و روستاهای تابعه که جزو سردسیرترین منطقه ها استان می باشند، افزایش یافته است.

ظرفیت گازرسانی در شهرستان اهر افزایش یافته است

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ رئیس اداره گاز شهرستان اهر با اعلام این خبر گفت: گاز مصرفی این شهرستان ابتدا به وسیله خط تغذیه 12 اینچ محور دوزدوزان تأمین می گشت که با توجه به موقعیت سرد آب و هوایی منطقه و افزایش آمار مصرف کنندگان تحت پوشش گاز، براساس تمهیدات بعمل آمده به منظور ایجاد زیرساخت های فنی مورد احتیاج برای پایداری جریان گاز شهرستان، به وسیله خط انتقال 16 اینچ منشعب از خط ارمنستان، لینک خطوط انتقال گاز، افزایش ظرفیت ایستگاه کوسالار و احداث خط تغذیه 10 اینچ تازه، ظرفیت گازرسانی در شهرستان چند برابر شده است.

عزیز عزیزی با اشاره به شرایط گازرسانی در شهرستان اهر اضافه نمود: هم اکنون 100 درصد بخش شهری و 99.5 درصد روستاهای این شهرستان از نعمت گاز طبیعی بهره مند می باشند.

وی توضیح داد: 179 روستای شهرستان با خانواری بالغ بر 9 هزار و 741 نفر تحت پوشش گاز طبیعی بوده و صرفاً تأمین گاز 19 روستا با خانواری بالغ بر 100 نفر به جای مانده است.

عزیزی با اشاره به اینکه تمامی روستاهای بالای 20 خانوار در این شهرستان گازدار شده، گفت: گازرسانی به 10 روستای تازه در مرحله انتخاب پیمانکار می باشد.

رئیس اداره گاز شهرستان اهر اعلام کرد: سال جاری جریان گاز 12 واحد تولیدی و کشاورزی در قالب مصوبه شورای اقتصاد تأمین شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "ظرفیت گازرسانی در شهرستان اهر افزایش یافته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت گازرسانی در شهرستان اهر افزایش یافته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید