طرح جامع سامان دهی بافت تاریخی دهدشت تدوین می شود

به گزارش وبلاگ آپلود، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در جلسات جداگانه ای با مسئولان سازمان میراث فرهنگی کشور خواستار سامان دهی وضعیت موجود بافت تاریخی دهدشت و ایجاد موزه نفت گچساران شد.

طرح جامع سامان دهی بافت تاریخی دهدشت تدوین می شود

به گزارش وبلاگ آپلود به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، محمود باقری در این نشست ها گفت: خوشبختانه در دولت تدبیر و امید حمایت های خوبی از سرمایه گذاران بخش گردشگری کهگیلویه و بویراحمد شده است.

وی گفت: این طرح ها اشتغال زایی زیادی در حوزه گردشگری برای مردم استان ایجاد کرده است.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: برخی دیگر از این پروژه ها در حال احداث هستند که با اتمام آنها شاهد پیشرفت های خوبی در حوزه زیرساخت های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد خواهیم بود.

باقری در این نشست خواستار توجه بیشتر مسئولان سازمان میراث فرهنگی کشور به طرح های طرح های اشتغال زایی و سرمایه گذاری گردشگری استان شد.

مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد همچنین از سفر دو نفر از کارشناسان حوزه امور پایگاه ها کشور به دهدشت خبر داد و گفت: این کارشناسان به دستور مسئولان سازمان برای برنامه ریزی و تهیه مقدمات طرح جامع بافت تاریخی دهدشت به استان سفر خواهند کرد.

باقری افزود: در این جلسات نیز اداره کل موزه ها قول داده است تا که در خصوص تهیه طرح موزه نفت گچساران اقدامات لازم را انجام دهد.

منبع: میراث آریا

به "طرح جامع سامان دهی بافت تاریخی دهدشت تدوین می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح جامع سامان دهی بافت تاریخی دهدشت تدوین می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید