صف گرسنگان مقابل بانک غذا در مادرید اسپانیا

به گزارش وبلاگ آپلود، در بحبوحه بحران افزایش قیمت ها که گریبانگیر چندین کشور اروپایی شده است، صف های گرسنگی در مقابل بانک های توزیع مواد غذایی در حال افزایش است، همانطور که در مادرید، مرکز اسپانیا رخ داده است.

صف گرسنگان مقابل بانک غذا در مادرید اسپانیا

به گزارش وبلاگ آپلود، سازمان های اجتماعی می گویند که این صف ها از زمان بحران کووید-19 به طور قابل توجهی و به طور مداوم افزایش یافته است.

پیش از این، این یاری به افراد بیکار و کسانی که عایدی اقتصادی ثابتی نداشتند محدود می شد، اما حالا شامل افراد و خانواده های کم عایدی شده است.

نانسی ساگرانو در مقابل یک بانک مواد غذایی در مادرید می گوید: در طول سه ماه گذشته، شرایط ما بسیار تغییر نموده است و مجبور شده ایم با یاری خدمات اجتماعی به اینجا پناه ببریم.

انریکه سرانو، یک داوطلب در یک بانک، می گوید تعداد افرادی که به یاری احتیاج دارند به طور چشمگیری در حال افزایش است. او می افزاید: ما به طور میانه ده خانواده در هفته افزایش می دهیم، اما این نگران کننده است و به عنوان یک سازمان محدودیت هایی داریم.

بانک غذا یا بانک غذایی سازمانی خیریه و غیردولتی است که به کسانی که در تهیه مایحتاج خوراکی خود مشکل دارند، به وسیله اهدای غذا یاری می نماید. این نوع از بانک ها در سراسر جهان با هدف جلوگیری از به هدر رفتن غذاهای آماده و بسته بندی و توزیع غذا میان احتیاجمندان در راستای مبارزه با گرسنگی تأسیس شده اند.

منبع: فرارو

به "صف گرسنگان مقابل بانک غذا در مادرید اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صف گرسنگان مقابل بانک غذا در مادرید اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید