شایستگی به جای مدرک، آینده شغلی افراد را رقم بزند

به گزارش وبلاگ آپلود، تهران- خبرنگاران- قائم مقام بنیاد ملی نخبگان تأکید کرد: هنگام آن شده تا شایستگی و نه مدرک و نمره، آینده شغلی افراد را رقم بزند.

شایستگی به جای مدرک، آینده شغلی افراد را رقم بزند

به گزارش خبرنگار علمی وبلاگ آپلود، سعید سهراب پور صبح شنبه در مراسم اختتامیه رویداد نوآورانه پیغام آورد که به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف برگزار گردید، اضافه کرد: پیغام آورد با روشی نوین و بی همتا در قالب یک رویداد نوآورانه در حوزه پیغام رسان های ایرانی، مهارت های کاری و توانایی های افراد را در هم آوردی گیرا و چالش برانگیز محک زده و بهترین ها را شناسایی و پشتیبانی می نماید.

رئیس رویداد پیغام آورد، اهدای ده ها میلیون تومان جوایز نقدی، اعطای گواهی مهارت معتبر معرفی به شرکت های پیشرو در زمینه های پیغام رسان ها و شبکه های اجتماعی، یاری به تجاری سازی ایده های برتر در حوزه پیغام رسان های ایرانی را تنها بخشی از مزیت های حضور در رقابت پیغام آورد بیان کرد.

سهراب پور با بیان اینکه معرفی پیغام آورد تنها یک رخداد نیست بلکه یک باور است، اظهار داشت: شرکت کنندگان با پاسخ به سؤالات طراحی شده و ارائه آثارشان پیرامون چالش های مطروحه در مرحله اینترنتی و مرحله حضوری، رتبه بندی شدند و امروز 3 نفر برتر هر رشته جایزه می گیرند.

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان اضافه کرد: افراد حاضر در مرحله حضوری، علاوه بر دریافت لوح و گواهی معتبر در دانشگاه صنعتی شریف، برای همکاری به پیغام رسان های مشهور ایرانی معرفی می شوند.

سهراب پور یادآوری کرد که مرحله اول این رقابت ها زمستان سال 1397 و به صورت اینترنتی با مشارکت بیش از 2900 نفر و مرحله نهایی آن، 12 و 13 اردیبهشت به صورت حضوری با مشارکت حدود 100 نفر در دانشگاه صنعتی شریف برگزار گردیده است.

در مراسم اختتامیه امروز از افراد برگزیده این رقابت با اهدای لوح سپاس، قدردانی شد.

علمی** 2038** 1055

منبع: ایرنا

به "شایستگی به جای مدرک، آینده شغلی افراد را رقم بزند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایستگی به جای مدرک، آینده شغلی افراد را رقم بزند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید