سرمربی دنیپرو: با خوش شانسی ناپولی را متوقف کردیم

به گزارش وبلاگ آپلود، خبرنگاران: سرمربی تیم دنیپروی اوکراین اعتراف کرد در تساوی خارج از خانه شاگردانش برابر ناپولی ایتالیا خوش شانسی فاکتور مهمی بوده است.

سرمربی دنیپرو: با خوش شانسی ناپولی را متوقف کردیم

به گزارش وبلاگ آپلود، شاگردان مایرو مارکویچ با متوقف کردن ناپولی ایتالیا در استادیوم سن پائولو دست به کار بزرگی زدند و شانس خود را برای راهیابی به فینال لیگ اروپا افزایش دادند. مارکویچ اما اعتراف کرد که تیمش با خوش شانسی توانسته در خانه تیم سوم فصل گذشته سری A ایتالیا مساوی بگیرد.

او در گفت و گو با وبلاگ آپلود مطرح کرد: توانستیم به چیزی که می خواستیم دست پیدا کنیم که آن کسب نتیجه در خانه حریف و ممانعت از پیروزی ناپولی در خانه اش بود. گونسالو هیگواین (مهاجم آرژانتینی ناپولی) موقعیت های خوبی برای به ثمر رساندن گل های دیگر داشت و قدر آنها را نداست و به همین دلیل ما خوش شانس بودیم.

سرمربی نماینده اوکراین در ادامه به فزونی ناپولی در این بازی اذعان کرد و گفت: شکی نیست که ناپولی بهتر از ما بازی کرد اما ما هم موقعیت های بسیار خوبی برای گلزنی داشتیم و حالا شانس زیادی برای رسیدن به فینال داریم.

گل دنیپرو در حالی این تیم را در فاصله 9 دقیقه به انتها بازی از شکست خارج از خانه نجات داد که تصاویر تلویزیونی نشان می داد ایون سلژنوف (زننده گل) در موقعیت آفساید قرار داشت.

مارکویچ در این پاسخ به این سؤال که آیا هم قبول دارد که گل تیمش نادرست بوده است، گفت: آفساید؟ من صحنه آهسته گل را ندیدم.

ملاقات برگشت تیم های دنیپرو و ناپولی هفته آینده در اوکراین برگزار می گردد.

منبع: تسنیم

به "سرمربی دنیپرو: با خوش شانسی ناپولی را متوقف کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی دنیپرو: با خوش شانسی ناپولی را متوقف کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید