ریاضی: اولین قهرمانی کشتی خراسان، در استان هیچ بازخوردی نداشت، نمی دانم هیئت را باید تحویل چه کسی بدهم

به گزارش وبلاگ آپلود، رئیس هیئت کشتی استان خراسان رضوی می گوید باوجود دعوت نامه ای که برای مدیرکل فرستاده است، اما او به سالن نیامده است و اولین قهرمانی تیم کشتی جوانان این استان در مسابقات کشوری هیچ بازخوردی در خراسان رضوی نداشته است.

ریاضی: اولین قهرمانی کشتی خراسان، در استان هیچ بازخوردی نداشت، نمی دانم هیئت را باید تحویل چه کسی بدهم

مسعود ریاضی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ آپلود، در مورد موفقیت اخیر کشتی استان خراسان رضوی و اولی تیم این استان در مسابقات کشوری کشتی آزاد جوانان گفت: 4 سال پیش که هیئت را تحویل گرفتم، اوضاع خوبی نداشتیم نه در جوانان و نه در بزرگسالان و اصلاً روی سکوی مسابقات کشوری نبودیم و خزانه کشتی هم خیلی خالی بود. در همان ابتدای کار یک جام بین المللی در رده سنی نوجوانان به نام مرحوم سیدجعفر موسوی برگزار کردیم که چند کشور خارجی هم شرکت کردند. خراسان در این رقابت ها دو تیم داشت که اکنون همین جوانانی که قهرمان کشور شدند، 10 نفرشان در آن جام مرحوم موسوی حضور داشتند و اینجا 6 نفرشان صاحب مدال کشوری شدند.

وی با اشاره به اینکه شیوع کرونا به خیلی از زیرساخت های کشتی آسیب زد، گفت: متأسفانه ما به کرونا خوردیم درحالی که قبل از کرونا مسابقات خوبی را از جمله جام خراسان بزرگ، جام طوس و جام فردوسی را برگزار کردیم، اما به خاطر کرونا دو سال مسابقات ما برگزار نشدند، ضمن اینکه باتوجه به حساسیتی که روی شهر مشهد به واسطه زائرپذیربودنش وجود داشت، به ما حتی اجازه باز کردن دفتر هیئت کشتی را هم نمی دادند و کشتی در رده های پایه آسیب دید، به این شکل کشتی ما در رده نونهالان آسیب دید اما خوشبختانه همان نوجوانانی که روی شان سرمایه گذاری کردیم خودشان را به جوانان رسانده توانستند قهرمان کشور شوند.

ریاضی که دوره فعالیت چهارساله اش در هیئت کشتی خراسان رضوی به اتمام رسیده است، در مورد شرایط این هیئت تأکید کرد: آذرماه دوره 4ساله من تمام شد که سه ماه حکم سرپرستی زدند و این حکم هم 26 اسفند تمام می گردد و هنوز هم تکلیف من روشن نیست و نمی دانم هیئت را باید تحویل چه کسی دهم. از 26 اسفند من دیگر حق امضا هم نخواهم داشت و باید دید شرایط چطور می گردد.

رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی در پاسخ به این سؤال که چقدر فکر می نماید امکان ادامه حضورش در کشتی استان وجود داشته باشد، گفت: حقیقتاً فکر می کنم نتوانم کار را پیش ببرم چون از طرف استان با من همکاری نمی گردد و باوجودی که تیم کشتی جوانان خراسان رضوی برای اولین بار قهرمان کشور شده است، اما کاملاً در بایکوت خبری هستیم. این بزرگترین اتفاق ورزشی خراسان رضوی در این مدت بود، ما تاحالا در جوانان قهرمان کشور نشدیم. سال 85 سوم ایران شدیم، سال 75 دوم و هیچ وقت قهرمان نشدیم. من حتی طی پیغامکی از مدیرکل ورزش و جوانان استان دعوت کردم که به سالن بیایند اما تشریف نیاوردند. اگر مدیرکل 10 دقیقه در سالن حاضر می شد و شاهد کار بزرگی که در کشتی استان رخ داده است، می بود، خیلی خوب می شد، این حداقل کاری بود که می توانستند انجام دهند.

ریاضی گفت: متأسفانه در استان با ما همکاری نمی نمایند، نه در بخش مدیریت شهری و نه کل ورزش، ما از این قهرمانی هیچ فیدبکی نگرفتیم و حتی یک پیغام تبریک هم نفرستادند. با این شرایط من بایستم کشتی و بچه های مردم متضرر می شوند.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ریاضی: اولین قهرمانی کشتی خراسان، در استان هیچ بازخوردی نداشت، نمی دانم هیئت را باید تحویل چه کسی بدهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریاضی: اولین قهرمانی کشتی خراسان، در استان هیچ بازخوردی نداشت، نمی دانم هیئت را باید تحویل چه کسی بدهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید