رسانه ها موضوع اشکانی را بزرگ جلوه دادند، فعلا نیازی به اعزام نیست

به گزارش وبلاگ آپلود، احد پازاج در حاشیه تمرینات اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابتهای جهانی مجارستان اضافه نمود: براساس احتیاج تورنمنت های بین المللی را انتخاب و در آن حضور می یابیم و مسئله ای در خصوص لغو اعزام ها نداریم. هر چند در اعزام های بین المللی موضوعاتی همچون دریافت ویزا و مسایل مالی نیز مطرح است اما از همه مهمتر احتیاج تیم ملی به این تورنمنت هاست.

رسانه ها موضوع اشکانی را بزرگ جلوه دادند، فعلا نیازی به اعزام نیست

وی گفت: بیشتر ملی پوشان به تورنمنت های بین المللی اعزام گردیده اند و دیگر احتیاجی به اعزام آنها وجود ندارد، اما اگر نقطه کوری در تیم ملی برای انتخاب نفر مورد نظر در برخی اوزان وجود داشته باشد، حتما نفرات مذکور به رقابت های بین المللی اعزام می شوند. طبیعتا جایی که احتیاج به اعزام بین المللی نداشته باشیم، این کار را انجام نمی دهیم، ضمن آنکه خطر آسیب دیدگی نیز وجود دارد.

پازاج در خصوص شرایط تیم ملی کشتی فرنگی نیز گفت: شرایط این تیم بسیار خوب است و امیدوارم که موفقیت های کشتی همچنان ادامه داشته باشد.

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص اشکانی نیز گفت: او از دوستان خوب من است و زمانی نیز شاگردم بود، قرارداد او بعد از بازی های آسیایی 2018 جاکارتا به اتمام رسید و احتیاج بود قرارداد جدیدی منقعد گردد. موضوع به آن صورتی که در رسانه ها انتشار یافت، نبود و رسانه ها خیلی آنرا بزرگ کردند. اشکانی از مربیان جوانی است که برای کسب موفقیت باید از او حمایت کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که بعد از پیکارهای دنیای سال 2018 مجارستان، شورای فنی در خصوص سرمربی تیم ملی تصمیم گیری می نماید یا خیر، گفت: شورای فنی بعد از هر تورنمنتی تمامی موارد را مورد آنالیز قرار می دهد و به طور حتم عملکرد سرمربی نیز ارزیابی خواهد شد. البته شورای فنی در مورد علی اشکانی، نظر مثبتی دارد.

پازاج همچنین در خصوص حضور پژمان پشتام در وزن 77 کیلوگرم در پیکارهای دنیای، گفت: براساس روند آمادگی، نتایج تورنمنت ها و مشورت هایی که از اعضای شورا می گیریم باید در این خصوص تصمیمگیری گردد و به طور حتم از همه ظرفیت های برای موفقیت در پیکارهای دنیای بهره خواهیم گرفت.

وی همچنین حضور پژمان پشتام و محمدعلی گرایی در دو وزن متفاوت در پیکارهای قهرمانی دنیا را رد نکرد و گفت: تصمیم گیری در این خصوص فعلا زود است.

مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی همچنین از احتمال حضور مهدی علیاری در وزن 97 کیلوگرم در رقابت های دنیای اطلاع داد و گفت: البته هنوز حضور هیچ کشتی گیری در پیکارهای دنیای قطعی نگردیده و ترکیب تیم ملی 15 روز مانده به شروع مسابقات اعلام می گردد.

وی در خاتمه در خصوص وضعیت ملی پوش سنگین وزن اعزامی به بازیهای آسیایی هم گفت: کشتی گیرانی مثل بهنام مهدیزاده از ظرفیت ها و داشته های کشتی کشور هستند. در حال حاضر حدود 30 تا 35 کشتی گیر در رده بزرگسالان حضور دارند، بنابراین آنها را باید حفظ و حمایت کرد. اگر مهدیزاده بعد از بازی های آسیایی به اردوی تیم ملی دعوت نمی شد، از آمادگی کافی دور گردیده بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "رسانه ها موضوع اشکانی را بزرگ جلوه دادند، فعلا نیازی به اعزام نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسانه ها موضوع اشکانی را بزرگ جلوه دادند، فعلا نیازی به اعزام نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید