حضور میت رامنی در تظاهرات مردم واشنگتن به سمت کاخ سفید

به گزارش وبلاگ آپلود، سناتور جمهوریخواه ایالت یوتا در تظاهرات مردم واشنگتن به سمت کاخ سفید که روز یکشنبه در ادامه اعتراضات مردم آمریکا به نژادپرستی برگزار شد، حضور یافت.

حضور میت رامنی در تظاهرات مردم واشنگتن به سمت کاخ سفید

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ آپلود، میت رامنی سناتور جمهوریخواه آمریکایی در تظاهرات مردم واشنگتن علیه نژادپرستی شرکت کرد.

منابع آمریکایی با انتشار یک ویدئو گزارش دادند که رامنی در تظاهرات هزاران نفری مردم پایتخت آمریکا که بعدازظهر یک شنبه به وقت محلی به سمت کاخ سفید برگزار شده شرکت کرده است.

وی در اظهاراتی کوتاه درباره حضورش در این تجمع اعتراضی به شبکه ان بی سی نیوز گفته، ما نیاز به صداهای متعددی علیه نژادپرستی و ظلم داریم. میخواهم مطمئن شوم که همه بفهمند زندگی سیاه پوستان اهمیت دارد، باید بایستیم و این مساله را(با صدای بلند) بگوییم.

رامنی که یکی از سناتورهای جمهوریخواه مخالف و منتقد دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکاست چند ماه پیش گفت که در انتخابات به ترامپ رای نخواهد داد.

وی همچنین در جریان استیضاح ترامپ در سنای آمریکا از برکناری ترامپ حمایت کرده بود.

حضور رامنی در تظاهرات مردم به سمت کاخ سفید علاوه بر اعتراض علیه نژادپرستی یک پیام سیاسی برای دونالد ترامپ نیز محسوب خواهد شد که نحوه مدیریت وی در سرکوب اعتراضات نقدها زیادی را حتی در میان جمهوریخواهان برانگیخته است.

روز شنبه نیز هزاران معترض آمریکایی برای اعتراض به قتل فلوید در مقابل یادبود لینکلن (Lincoln Memorial) از بناهای مشهور شهر واشنگتن دی سی در آمریکا، تجمع کردند و سپس با عبور از خیابان پنسیلوانیا مستقیماً به سمت کاخ سفید حرکت کردند اما به دلیل نرده هایی که به تازگی در پی اعتراضات سراسری آمریکا در اطراف میدان لافایت کشیده شده بود، پیروز نشدند، جلوتر پیش روی کنند.

اعتراضات سراسری در آمریکا در اعتراض به قتل جورج فلوید روز یک شنبه وارد سیزدهمین روز خود شد و همچنان در سراسر این کشور ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "حضور میت رامنی در تظاهرات مردم واشنگتن به سمت کاخ سفید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور میت رامنی در تظاهرات مردم واشنگتن به سمت کاخ سفید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید