به زودی ویژگی لغو حذف پیغام برای همه کاربران واتساپ فعال می گردد

به گزارش وبلاگ آپلود، قابلیت لغو حذف پیغام به کاربران اجازه می دهد تا پیغام های حذف شده تصادفی را در یک چت بازیابی نمایند.

به زودی ویژگی لغو حذف پیغام برای همه کاربران واتساپ فعال می گردد

واتساپ اخیرا انتشار نسخه بتا کلاینت اندروید را شروع نموده است. گفته می گردد این نسخه دارای ویژگی لغو حذف پیغام یا بازیابی پیغام های حذف شده است. این قابلیت به کاربران اجازه می دهد تا پیغام های حذف شده تصادفی را در یک چت بازیابی نمایند.

به گزارش gadgets360، ویژگی لغو حذف پیغام برای تعداد محدودی از کاربران نسخه بتا واتساپ در دسترس است. انتظار می رود پلتفرم متا در هفته های آینده عرضه گسترده تری از این ویژگی را شروع کند. بر اساس گزارشی که به وسیله WABetaInfo منتشر شده است، کاربران اکنون پس از حذف یک پیغام با گزینه Delete for Me، یک نوار در پایین صفحه مشاهده خواهند کرد. گفته می گردد این نوار تازه به کاربران این امکان را می دهد که پیغام حذف شده را در عرض چند ثانیه بازیابی نمایند.

بعلاوه طبق سایر گزارشات، واتساپ در حال کار بر روی یک ویژگی تازه حفظ حریم خصوصی است. این ویژگی مربوط به حریم شخصی به کاربران امکان می دهد شماره تلفن خود را از سایر اعضای یک گروه مخفی نمایند. قابلیتی که گفته می گردد اشتراک گذاری شماره تلفن (phone number sharing) نامیده می گردد و به طور پیش فرض خاموش خواهد بود. پس از روشن کردن این ویژگی، شماره تماس یک کاربر به طور اتوماتیک از همه اعضای یک گروه مخفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وبلاگ آپلود فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "به زودی ویژگی لغو حذف پیغام برای همه کاربران واتساپ فعال می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به زودی ویژگی لغو حذف پیغام برای همه کاربران واتساپ فعال می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید