ببینید ، تورهای نجومی جام جهانی قطر!

به گزارش وبلاگ آپلود، دفاتر خدمات مسافرتی فروش بسته های سفر به قطر را شروع نموده اند و تورهای جام جهانی قطر با قیمت های نجومی و البته تقریبی رزرو اما به قیمت روز فروخته می شوند. قیمت تورهای گردشگری به مقصد قطر برای تماشای مسابقات جام جهانی2022 و بازی های ایران، بین 300 تا 800میلیون تومان نوسان دارد.

ببینید ، تورهای نجومی جام جهانی قطر!

به گزارش وبلاگ آپلود آنلاین؛ تیرماه امسال یکی از پلتفرم های فروش آنلاین خدمات گردشگری تعداد 9هزار بلیت برای 3بازی گروهی ایران در جام جهانی2022 قطر وارد کشور نموده و بلیت ها را در اختیار دفاتر خدمات مسافرتی قرار داده است. در آن بازه زمانی 3بازی ایران در قطر که طی 10روز انجام می گردد با نرخ بسته تورهایی که باید عرضه می شد، مبلغی بیش از 150میلیون تومان بود.

حالا اما براساس آخرین نرخ تورهای جام جهانی قطر در دفاتر خدمات مسافرتی که شامل 10روز اقامت در آن کشور و تماشا 3بازی ایران در آن کشور است، اگر یک ایرانی تصمیم به خرید تورهای 10روزه قطر و اقامت در هتل های 4 و 5 ستاره قطر با شرط تماشای هر سه بازی ایران داشته باشد، باید رقمی معادل حدود 300میلیون تومان تا 800میلیون تومان هزینه کند.

اما این همه ماجرا نیست.هر ایرانی باید مبلغ 60میلیون تومان برای پرواز به قطر هزینه کند و بلیت پرواز خریداری کند. 3میلیون و500هزار تومان هم مبلغی است که باید برای تهیه هیا کارت قطر پرداخت کند تا قادر به دریافت خدمات گردشگری در آن کشور باشد.

اگرچه امکان تهیه این موارد به صورت جداگانه وجود دارد، اما دفاتر خدمات مسافرتی اعلام نموده اند که هر یک از خدمات ارائه شده در قبال دریافت 100درصدی وجه ارائه می گردد و درصورت انصراف نیز هیچ وجهی به مشتری مسترد نخواهد شد.

شرط دیگر دفاتر خدمات مسافرتی برای مشتریان تورهای جام جهانی، قیمت های اعلام شده تازه تقریبی است و تعهدی هم برای فروش خدمات در زمان درخواست به این مبالغ وجود ندارد و افرادی که این تورها را نیز رزرو نموده اند ملزم به پرداخت وجه با قیمت روز هستند.

منبع: همشهری آنلاین

به "ببینید ، تورهای نجومی جام جهانی قطر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید ، تورهای نجومی جام جهانی قطر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید