امکان ساخت و ساز بخش خصوصی در بام لرستان وجود ندارد

به گزارش وبلاگ آپلود، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری لرستان هوشنگ بازوند گفت: بام لرستان ظرفیت مناسبی برای توسعه گردشگری استان است که متاسفانه شورای عالی منابع طبیعی و جنگل های کشور کل این مجموعه را عرصه جنگلی در نظر گرفته است.

امکان ساخت و ساز بخش خصوصی در بام لرستان وجود ندارد

وی گفت: با توجه به این مصوبه امکان ساخت و ساز و توسعه بخش خصوصی در این مکان وجود ندارد.

استاندار لرستان ادامه داد: در حال حاضر رایزنی های لازم برای آزاد کردن 200 هکتار از آن و واگذاری به بخش خصوصی در دستور کار واقع شده است.

استاندار لرستان اضافه نمود: عملیات احداث هتل پارسیان نیز توسط بنیاد مستضعفان در بام آعاز شده که بدون شک بهره برداری از این طرح ارزش بام لرستان را چندین برابر خواهد نمود.

بازوند با اشاره به قدیمی بودن ساختمان استانداری لرستان و نبود فضای کافی در این نهاد گفت: در این راستا عملیات اجرایی احداث ساختمان 10 طبقه استانداری در بام شروع، پیمانکار انتخاب و ساختمان فعلی به دانشکده دندانپزشکی واگذار شده است.

به گفته بازوند 25 تا 30 میلیارد ریال سالانه هزینه آبیاری مجموعه 800 هکتاری بام لرستان می گردد.

وی همچنین اضافه نمود: انتظار می رود استودیو شیشه ای بام لرستان برای معرفی هر چه بهتر ظرفیت های لرستان به کشور استفاده گردد چرا که معرفی ظرفیت ها نقش بسیار مهمی در توسعه دارد و در کنار آن موانع توسعه نیز باید شناسایی گردد.

وی مطرح نمود: توسعه و فراوری ثروت توسط بخش خصوصی محقق می گردد و به طور قطع صدا و سیمای مرکز لرستان باید ظرفیت های استان را برای حضور بخش خصوصی در این استان به خوبی نشان دهد.

وی با بیان اینکه 90 درصد از ظرفیت های استان لرستان دست نخورده مانده و معرفی نشده گفت: مردم و صدا و سیما باید در معرفی ظرفیت های لرستان کوشش نمایند تا با حضور سرمایه گذاران شاهد توسعه استان باشیم.

استاندار لرستان با اشاره به نقش موثر مناظره ها و نقطه نظرات نخبگان در توسعه استان گفت: باید ظرفیتهای استان معرفی و از سیاه نمایی ها پرهیز گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "امکان ساخت و ساز بخش خصوصی در بام لرستان وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان ساخت و ساز بخش خصوصی در بام لرستان وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید