استان بوشهر پیشتاز اجرای طرح بازآفرینی بافت های فرسوده است

به گزارش وبلاگ آپلود، عبدالکریم گراوند چهارشنبه شب در نشست ستاد بازآفرینی محلات هدف استان بوشهر گفت: بازسازی و بازآفرینی بافت های فرسوده محلات هدف از اولویت های اساسی در استان بوشهر است.

استان بوشهر پیشتاز اجرای طرح بازآفرینی بافت های فرسوده است

وی با تاکید بر لزوم ارائه خدمات مناسب در حوزه زیرساخت های خدماتی از جمله آب، برق، بهداشت، گاز و فاضلاب در نقاط مختلف اعلام کرد: باید امکانات مناسب در سطح شهرها و روستاها فراهم باشد تا باعث مهاجرت نگردد.

استاندار بوشهر با اشاره به برنامه ریزی اجرا شده برای اجرای طرح احیای بافت های قدیمی، فرسوده و بازآفرینی مناطق ناکارآمد اعلام نمود: طرح بازآفرینی بافت های فرسوده در شهرهای بوشهر، برازجان، خورموج و اهرم اجرا می گردد.

وی با تاکید بر آمادگی شهرداری های استان بوشهر برای اجرای طرح بهسازی و نوسازی در محلات هدف توضیح داد: ساخت واحدهای مسکونی در شهرهای محلات هدف بافت های فرسوده باید تسریع گردد.

گراوند خواهان عملکرد جهادی در صدور پروانه ساختمانی برای ساخت واحدهای مسکونی در بافت های فرسوده شهری شد و اضافه نمود: تخفیف مناسب در هزینه صدور پروانه ساختمانی، واگذاری انشعابات آب، برق، گاز و دیگر خدمات در بافت های فرسوده ارائه گردد.

وی با اشاره به پیش بینی 70 میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت ها در بافت تاریخی بوشهر اضافه نمود: وزارت راه و شهرسازی اعتبار اجرای این طرح ها در شهرهای محلات هدف بوشهر را دو برابر کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "استان بوشهر پیشتاز اجرای طرح بازآفرینی بافت های فرسوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استان بوشهر پیشتاز اجرای طرح بازآفرینی بافت های فرسوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید