از جمله این مقررات نو، انجام آزمایش کرونا در داخل فرودگاه برای کلیه مسافران ورودی است

به گزارش وبلاگ آپلود و به نقل از گلوبال نیوز، با آغاز فصل سفر و تعطیلات، مقامات فرودگاه بین المللی ونکوور کلیه اطلاعات لازم برای مسافران خروجی و ورودی به فرودگاه را اعلام کردند. آزمایش کووید-19 برای همه مسافران کاملاً واکسینه شده که از یک مقصد بین المللی وارد فرودگاه بین المللی ونکوور () می شوند، در فرودگاه انجام خواهد شد. این علاوه بر تعدادی از الزامات موجود در فرودگاه خواهد بود.

از جمله این مقررات نو، انجام آزمایش کرونا در داخل فرودگاه برای کلیه مسافران ورودی است

ابتدا گفتنی است که برای خروج از فرودگاه بین المللی ونکوور و هر فرودگاه دیگر کانادا، مسافران باید به طور کامل واکسینه شده باشند. مسافران باید بتوانند شرایط واکسیناسیون خود را ثابت نمایند و در هنگام ورود مدارک واکسیناسیون آنها به وسیله شرکت هواپیمایی تأیید می گردد. به گفته مقامات فرودگاه، برای کانادایی ها، برترین مدرک، گواهی واکسیناسیون کرونا است. البته در این مورد چند معافیت هم وجود دارد که اطلاعات بیشتر در خصوص آن را می توانید از خطوط هوایی یا وب سایت کسب کنید.

شایان ذکر است که هر مقصدی مجموعه ای از الزامات ورودی خود را دارد. مسافران باید قبل از سفر شرایط ورود به مقصد خود را بدانند و برای آن آماده شوند. مقامات فرودگاه گفتند که از 6 دسامبر، همه افرادی که به ایالات متحده سفر می نمایند باید یک روز قبل از سوار شدن به پرواز نتیجه آزمایش منفی کرونا را نشان دهند یا مدارکی مبنی بر بهبودی از کرونا طی 90 روز گذشته، نشان دهند.

بعلاوه مسافران برای ورود به کانادا باید برنامه ArriveCAN را تکمیل نمایند. این شامل وارد کردن اطلاعات منفی آزمایش کووید-19 و یک طرح قرنطینه و پیش ثبت نام برای انجام آزمایش به هنگام ورود است. همه باید تا زمان دریافت نتایج آزمایش، که معمولاً 24 تا 72 ساعت زمان می برد، قرنطینه شوند.

برای مسافرانی که تنها در فرودگاه ونکوور توقف دارند، قبل از ادامه جهت به مقصد بعدی، در این فرودگاه باید آزمایش کرونا بدهند. پس از انجام آزمایش، مسافران می توانند در حالی که منتظر نتایج آزمایش هستند، به مقصد نهایی خود ادامه دهند.

کانادایی های کاملاً واکسینه شده که ظرف 72 ساعت پس از خروج کشور از کشور دوباره برمی گردند، از ارائه نتیجه آزمایش قبل از ورود معاف هستند.

منبع: خبرکانادا

به "از جمله این مقررات نو، انجام آزمایش کرونا در داخل فرودگاه برای کلیه مسافران ورودی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از جمله این مقررات نو، انجام آزمایش کرونا در داخل فرودگاه برای کلیه مسافران ورودی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید