اردوغان رسیدن نوروز را تبریک گفت

به گزارش وبلاگ آپلود، تهران- خبرنگاران- رئیس جمهوری ترکیه با انتشار پیامی به مناسبت نوروز، ابراز امیدواری کرد این عید در تمامی مناطق جغرافیایی دارای فرهنگ مشترک و جوامع برادر بعنوان عید دوستی و عشق و محبت جشن گرفته گردد.

اردوغان رسیدن نوروز را تبریک گفت

به گزارش چهارشنبه شب وبلاگ آپلود به نقل از شبکه خبری تی آر تی، رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه در پیغام تبریکی به مناسبت فرا رسیدن نوروز، ابراز امیدواری کرد که نوروز نویدبخش بهار بعنوان عید عشق و محبت و دوستی و برادری جشن گرفته گردد.

اردوغان گفت : نوروز را که سمبل فرا رسیدن فصل بهار بوده و برای ما به معنی در آغوش کشیدن گذشته و آینده با پشت سر نهادن تمامی تفاوت ها و گوناگونی ها با روحی مملو از وحدت و همبستگی است، تبریک می گویم.

رئیس جمهوری ترکیه اضافه کرد: ما بعنوان نمایندگان تمدنی که تفاوت ها و گوناگونی ها را بعنوان تمول تلقی نموده و با ارزشهای دنیای مانند صلح، مسامحه، عشق و محبت و برادری آغشته شده ایم، علیرغم تمامی تحولات منفی در منطقه و دنیا به مبارزاتمان ادامه خواهیم داد.

اردوغان همچنین آرزو کرد که نوروز در مناطق جغرافیایی دارای فرهنگ مشترک و جوامع برادر بعنوان عید دوستی و عشق و محبت جشن گرفته گردد.

شبد**9416**1010

منبع: ایرنا

به "اردوغان رسیدن نوروز را تبریک گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوغان رسیدن نوروز را تبریک گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید