آخرین قیمت انواع لپ تاپ در بازار (تاریخ 29 مرداد)

به گزارش وبلاگ آپلود، قیمت لپ تاپ های مطرح برند های مختلف در بازار به تاریخ 29 مرداد 98 را در این خبر پیگیری کنید.

آخرین قیمت انواع لپ تاپ در بازار (تاریخ 29 مرداد)

به گزارش خبرنگار ، مهم ترین ویژگی که موجب محبوبیت لپ تاپ ها نسبت به رایانه های شخصی شده، ابعاد کوچک و قابل حمل بودن آن ها است که در دنیای امروزی یک مزیت بزرگ به شمار می آید و هر شخصی احتیاج دارد تا در هر مکانی به اطلاعات مورد احتیاج خود دسترسی داشته باشد، از این رو بازار رایانه های همراه به یکی از پررونق ترین کسب و کار ها در دنیا تبدیل شده و شرکت های متفاوتی به فراوری لپ تاپ مشغول هستند. درادامه قیمت انواع مدل های لپ تاپ در بازار به تاریخ 29 مرداد 98 را مشاهده می کنید.

*قیمت ها به تومان است*

شرکت ایسوس

نام ایسوس با لپ تاپ های بالارده و گیمینگ گره خورده است، مدیران این شرکت از ابتدا توجه ویژه ای به فراوری لپ تاپ های باکیفیت داشتند و در محصولات خود همیشه از قطعات فنی قدرتمند بهره می بردند. در حال حاضر سری VivoBook از فراوریات مطرح این شرکت محسوب می شوند. در ادامه آخرین قیمت لپ تاپ های شرکت ایسوس در بازار را مشاهده می کنید:

شرکت لنوو

لنوو تا چند سال پیش شرکتی گمنام در بازار محسوب می شد، اما با فراوری لپ تاپ های باکیفیت و مقرون به صرفه به زودی راه خود را در بازار ایران پیدا کرد. در حال حاضر شاید بتوان گفت بیشترین تنوع محصولات در بازار لپ تاپ ایران مربوط به فراوریات لنوو است، لپ تاپ های لنوو در بازه قیمتی متفاوت محبوبیت زیادی در ایران دارد. در ادامه آخرین قیمت لپ تاپ های شرکت لنوو در بازار را مشاهده می کنید:

شرکت اپل

محصولات شرکت اپل کاملا شناخته شده هستند، دو سری مک بوک پرو و مک بوک ایر به عنوان اصلی ترین فراوریات بخش لپ تاپ شرکت اپل محسوب می شوند که با بهره گیری از طراحی عالی و سخت افزار قدرتمند، فروش بالایی دارند. در ادامه آخرین قیمت لپ تاپ های شرکت اپل در بازار را مشاهده می کنید:

شرکت دل

شرکت دل از معتبرترین برند های حوزه فراوری رایانه های همراه به شمار می آیند که با سال ها سابقه و فعالیت در بالاترین رده و ثبات در کیفیت محصولات توانسته هواداران زیادی پیدا کند و محصولات پرفروشی را به بازار عرضه کند. تنوع محصولات این شرکت و بازه قیمتی مناسب آن ها از دیگر دلایل محبوبیت این برند است. در ادامه آخرین قیمت لپ تاپ های شرکت دل در بازار را مشاهده می کنید:

شرکت اچ پی

اچ پی در حال حاضر مدل های میان رده با کیفیتی در بازار دارد، سری پرو بوک و پاویلیون به همراه دیگر مدل های متنوع این شرکت به دلیل قیمت مناسب و مشخصات فنی خوب، فروش خوبی در بازار دارند. اچ پی به واسطه رضایت بالا خریداران به یکی از محبوب ترین برند های بازار شناخته می گردد. در ادامه آخرین قیمت لپ تاپ های شرکت اچ پی در بازار را مشاهده می کنید:

شرکت ایسر

از برند های تایوانی فعال در بازار رایانه های همراه ایران، می توان شرکت ایسر را نام برد. مدل Aspire توانسته با ارائه امکانات خوب و قیمت عالی هواداران زیادی را جلب کند. مدل های 14 اینچی Swift 3 نیز با امکاناتی مانند پردازنده i7 به تدریج محبوبیت خود را به دست آورده اند. در ادامه آخرین قیمت لپ تاپ های شرکت ایسر در بازار را مشاهده می کنید:

شرکت مایکروسافت

سری لپ تاپ سرفیس مایکروسافت نزدیک به 5 سال است که فراوری می گردد و از همان ابتدا با تجهیز شدن به سخت افزار قدرتمند و بهره بردن از ساختار مناسب، به یکی از مدل های پرفروش بازار تبدیل شدند. در ادامه آخرین قیمت لپ تاپ های شرکت مایکروسافت در بازار را مشاهده می کنید:

شرکت ام اس آی

شرکت تایوانی ام اس آی از قدیمی ترین فراوری کنندگان تجهیزات رایانه ای در دنیا است که بیشتر به واسطه مادربرد های خود مشهور است. این شرکت در حوزه فراوری لپ تاپ نیز فعالیت می نماید و مدل های متنوعی را به بازار ارائه داده است. در ادامه آخرین قیمت لپ تاپ های شرکت ام اس آی در بازار را مشاهده می کنید:

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آخرین قیمت انواع لپ تاپ در بازار (تاریخ 29 مرداد)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین قیمت انواع لپ تاپ در بازار (تاریخ 29 مرداد)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید