اخبار مجلس

طعنه نماینده مجلس به جواد نکونام

تیم فوتبال فولاد خوزستان که تنها نماینده ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بود، شامگاه پنجشنبه در دوحه قطر به مصاف تیم الهلال عربستان رفت و یک بر صفر شکست خورد. فولادی ها که در این دیدار بدون جواد نکونام سرمربی مستعفی خود به میدان رفتند...

6 اسفند 1401

تفویض اختیارات قانونی شهردار، تصویب حمایت از ستاد پشتیبانی مدافعین سلامت تبریز

خبرگزاری خبرنگاران- اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در جلسه علنی امروز خود چند لایحه شهرداری را مورد آنالیز و تصویب قرار ددادند که از آن جمله می توان به لایحه دوفوریتی تفویض اختیارات قانونی شهر و بعلاوه لایحه دوفوریتی حمایت از ستاد پشتیبانی مدافعین سلامت...

27 خرداد 1401

کرایه اتوبوس های تهران در شب دو برابر شد

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران درباره نرخ کرایه ای حمل و نقل عمومی در سال 1401 گفت: لایحه مشخص نرخ کرایه های حمل و نقل عمومی امروز در صحن شورای شهر مورد بحث و مصاحبه نهاده شد و اعضای شورا نظرات شان را در این زمینه...

22 اردیبهشت 1401

برای خانه سازی در ایران، اژد ها هم وارد نشد!

به روز های پایانی سال رسیدیم، اما بجز یک شرکت ترک که از قبل در ایران بوده خبری از وعده حضور شرکت های چینی و ترکیه ای در پروژه نهضت ملی مسکن نیست؛ اخیرا نیز وزیر راه و شهرسازی بر فعال کردن انبوه سازان داخلی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد.

16 اردیبهشت 1401

راه چاره مجلس برای تامین منابع طرح های پیش بینی شده در قانون جهش فراوری مسکن

نمایندگان مجلس ساز وکار تامین منابع درآمدی طرح های پیش بینی شده در قانون جهش فراوری مسکن در سال 1401 را پیش بینی کردند.

12 اردیبهشت 1401

خبرنگاران انتظار ساکنان ازون تپه بومهن برای مالکیت به پایان رسید

تهران - خبرنگاران - مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گفت: شرایط مالکیت ساکنان ازون تپه شهر بومهن تا یک ماه آینده معین تکلیف می شود.

18 خرداد 1400

خبرنگاران نماینده مجلس: مشارکت حداکثری در انتخابات باعث پیشرفت کشور می گردد

مهاباد- خبرنگاران- نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرهنگیان برای حضور حداکثری مردم در انتخابات نقش آفرینی نمایند گفت: حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی، توطئه های دشمن را خنثی و راه را برای پیشرفت و ترقی کشور فراهم می نماید . ...

2 خرداد 1400

رئیس هلال احمر: اوضاع هلال احمر نسبت به پارسال بهتر است

خبرگزاری خبرنگاران- رئیس هلال احمر گفت: اوضاع هلال احمر نسبت به سال قبل در همین زمان بهتر شده است.

25 فروردین 1400

تعرفه اینترنت شاد سال آینده هم رایگان است

نمایندگان مجلس با برطرف ابهام بندی از لایحه بودجه مصوب کردند که تعرفه اینترنت پیغام رسانهای شاد و دانشگاهی در سال آینده همچنان رایگان است.

23 فروردین 1400

به دنبال بازماندگان زلزله؛ 2 روز بعد از زلزله ، صعود 320 متری ورزشکار معلول (گزارش تصویری)

آنچه در ادامه می آید مروری بر مهم ترین اخبار عکس های خبری 24 ساعت اخیر است.

4 اسفند 1399

کدخدایی: قوا نباید در اختیارات یکدیگر مداخله نمایند

تهران (پانا) - سخنگوی شورای نگهبان تاکید نمود هرکدام از قوا وظایف و اختیاراتی دارند که قوه دیگر نباید در آن دخالت کند تا تداخلی پیش نیاید که منجر به بروز نگرانی گردد.

3 اسفند 1399

تازه ترین آمار از میزان پرداخت وام کرونا

معاونت اشتغال وزارت کار از پرداخت 14 هزار میلیارد تومان وام به کسب و کار های آسیب دیده در مرحله نخست پرداخت تسهیلات حمایتی کرونا اطلاع داد.

16 بهمن 1399

نوبخت: با سهام دولت خون جدید به بورس تزریق می کنیم ، بودجه 1400 انبساطی است

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: با واگذاری سرمایه های مالی که یکی از آنها سهام دولت در بورس است، می توانیم خون جدیدی را در بورس تزریق کنیم.

8 آبان 1399

عرضه 5 محصول ایران خودرو در مرحله سوم فروش فوق العاده

خبرنگاران: ایران خودرو به منظور تامین نیاز مشتریان، در سومین مرحله فروش فوق العاده، 5 محصول را عرضه کرده است، این طرح از روز پنجشنبه بیستم تا ساعت 14 روز یکشنبه 23 شهریورماه به اجرا گذاشته می شود، زمان تحویل خودروها، حداکثر 3 ماه خواهد بود. ...

3 آبان 1399

آیا با تعویق انتخابات،بایدن پیروز می گردد؟

یورونیوز نوشت: دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا تمایل خود را برای به تعویق انداختن انتخابات ریاست جمهوری پیش رو اعلام نموده و بجز پیش بینی گسترش کرونا، بعضی از تحلیل گران یکی از انگیزه های او از این کار را شگرد تبلیغاتی برای خودش دانسته اند.

2 مهر 1399

دیپلمات روس: تمامی موضوعات برجام باید در کمیسیون مشترک حل گردد

نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین از تمامی طرف های توافق هسته ای خواست تا تمامی موضوعات برجام را در کمیسیون مشترک حل و فصل نمایند.

12 شهریور 1399

خبرنگاران ورود افراد بدون ماسک به اداره های لارستان ممنوع شد

لارستان -خبرنگاران- ستاد مدیریت و مقابله با کرونا شهرستان لارستان در اطلاعیه ای اظهار داشت: ورود افراد و مراجعه کنندگان به اداره ها، نهادها و شرکت های دولتی و خصوصی در این شهرستان بدون داشتن ماسک و رعایت سایر پروتکل های بهداشتی ممنوع است.

19 مرداد 1399

رئیس مجلس شورای اسلامی فرارسیدن روز ارتش را تبریک گفت

علی لاریجانی در پیامی فرارسیدن سالروز 29 فروردین ماه روز ارتش را تبریک گفت.

21 خرداد 1399

پیگیری اختصاص عوارض صنایع آلاینده به مناطق نزدیک آنها

خبرنگاران/یزد نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که باید در جهت کاهش آلایندگی صنایع اقدام گردد، اظهار کرد: تمام دستگاه ها موظف هستند مطابق با قوانین مربوط به این حوزه همکاری لازم را داشته باشند.

28 فروردین 1399

لیست ائتلاف 8 حزب اصلاح طلب برای انتخابات مجلس

رئیس ستاد انتخاباتی ائتلاف برای ایران جزئیات ائتلاف هشت حزب اصلاح طلب را تشریح کرد.

10 فروردین 1399
تعداد: (33)