پارس جم تیم خوبی است، در همه مسابقات برای پیروزی می جنگیم

به گزارش وبلاگ آپلود، محمد تقوی عصر شنبه در سرانجام مسابقه پارس جنوبی جم و تراکتورسازی تبریز گفت: در مسابقه امروز همه کوشش خود را برای پیروزی به کار گرفتیم و خشبختانه موفق به پیروزی شدیم.

پارس جم تیم خوبی است، در همه مسابقات برای پیروزی می جنگیم

وی در مورد عملکرد این تیم در مسابقه امروز اعلام کرد: دنبال بهانه نیستیم ولی همه برنامه هایی که دیشب چیده بودیم به هم ریخت چون صبح متوجه شدیم که یکی از بازیکنان ما نمی تواند بازی کند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز ادامه داد: همه بازیکنان ما نشان دادند که می گردد هر تیمی را برد حتی تیمی که تاکنون در خانه شکست نخورده است. امروز نشان دادیم که می توانیم طلسم را بشکنیم.

وی اعلام نمود: همه تمرکز ما این بود که مقابل تیم خوب پارس جنوبی بازی را کنترل کنیم. امروز سعی کردیم بازی را بدون توپ کنترل کنیم و به هرچه که می خواستیم رسیدیم.

تقوی در مورد مسائل مالی تیم ها اضافه کرد: پول برد نمی آورد و پارس جنوبی تیم خوبی است و جو بسیار خوبی در استادیوم حاکم بود و تماشاگران به خوبی از تیمشان حمایت کردند.

وی ادامه داد: داور هیچ گاه بد نیست و ممکن است گاهی اعتراضاتی هم به داوری وجود داشته باشد ولی امروز از داوری مسابقه راضی بودم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پارس جم تیم خوبی است، در همه مسابقات برای پیروزی می جنگیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارس جم تیم خوبی است، در همه مسابقات برای پیروزی می جنگیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید