مسائلی: ناامید نمی شویم، افشین صادقی: داوری در نتیجه دیدار ما با بحرین اثر گذاشت

به گزارش وبلاگ آپلود، ملی پوش هندبال ایران بعد از باخت مقابل بحرین، گفت : متاسفانه داوری در نتیجه این مسابقه تاثیرگذار بود.

مسائلی: ناامید نمی شویم، افشین صادقی: داوری در نتیجه دیدار ما با بحرین اثر گذاشت

به گزارش خبرنگار وبلاگ آپلود از جاکارتا، صادقی بدون شک یکی از بازیکنان تیم ملی هندبال ایران مقابل بحرین بود که در این بازی با زدن هشت گل خوش درخشید اما کوشش او نتیجه نداد.

صادقی بعد از باخت تیم تیم ملی هندبال مقابل بحرین،خاطر نشان کرد: برای برد آمده بودیم اما یکسری از اتفاقات به وجود آمد که نتوانستیم نتیجه بگیریم.

این بازیکن در ادامه ، گفت : متاسفانه داوری در باخت ما دخیل بود.

صادقی در مورد بازی بعدی تیم ملی هندبال نیز این طور، گفت : تمام کوششمان را می کنیم تا در این بازی برنده شویم. این بازی را همانطور که گفتم براثر اتفاقات باختیم، اما تمرکز ما روی بازی های بعدی خصوصا بازی با کره است .

مسائلی: ناامید نمی شویم

همچنین میلاد مسائلی ملی پوش هندبال کشورمان بعد از باخت به بحرین در دور دوم مسابقات می گوید: متاسفانه از عربها همیشه ذهنیت منفی داشتیم و این امر برای ما مشکل ساز می گردد. بحرینی ها در زمانی که حملات ما بسیار موفق بود با خطاهای بسیار بد خود برای تیم ما دردسر ساز شدند و از آن به نفع خود استفاده کردند.

وی اضافه کرد: در ضمن باید بدانید که ما هنوز حضور در جمع چهارتیم را از دست نداده ایم و با این باخت بازی با کره جنوبی برای ما بسیار سرنوشت ساز شد. ولی مطمئن باشید حریف کره ای ها خواهیم شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مسائلی: ناامید نمی شویم، افشین صادقی: داوری در نتیجه دیدار ما با بحرین اثر گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائلی: ناامید نمی شویم، افشین صادقی: داوری در نتیجه دیدار ما با بحرین اثر گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید