محمد علیپور: بازنشسته نیستم و می توانم 4 سال دیگر در فدراسیون انجمن های ورزشی بمانم

به گزارش وبلاگ آپلود، محمد علیپور، رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی موضوع بازنشستگی اش را رد کرد و گفت: می تواند یک دوره دیگر به ریاستش ادامه دهد.

محمد علیپور: بازنشسته نیستم و می توانم 4 سال دیگر در فدراسیون انجمن های ورزشی بمانم

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ آپلود، محمد علیپور که برای چهار سال دیگر به عنوان رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی انتخاب شد، در مورد برگزاری انتخابات این فدراسیون گفت: امروز انتخابات خوب، عادلانه و منظمی داشتیم که توسط وزارت ورزش برگزار گردید. دو نامزد دیگر نیز حضور داشتند و برنامه های خود را ارائه کردند. من به آنها احترام می گذارم و سعی می کنم از برنامه های شان استفاده کنم.

وی اضافه نمود: فدراسیون انجمن های ورزشی جوان ترین فدراسیون ایران است که تنها هشت سال از عمر آن می گذرد. ما در یکی دو سال اول تأسیس به دنبال شناخته شدن در استان ها بودیم. کنترل، راهنمایی و نظارت این انجمن ها کار سختی است و سعی می کنیم به بهترین شکل انجام دهیم.

رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی گفت: خوشبختانه هر انجمنی که پیش ما آمده توانسته شرایط موفقی داشته باشد به گونه ای که برخی رشته ها قابل قیاس با سال های قبل نیستند. در کنار این موضوع یکی از برنامه های ما مدال سازی است و سعی داریم رشته ها را برای رویدادهای مختلف آماده کنیم. در سال 79، انجمن کبدی را راه انداختم و حالا می بینید که این رشته بعد از 16 سال توانسته به دو مدال طلا در بازی های آسیایی برسد. در واقع به دنبال مدال آوری برای کاروان ایران در رقابت های مختلف هستیم.

علیپور عنوان نمود: چهار رشته المپیکی زیر نظر فدراسیون ما فعالیت دارند. همچنین انجمن ها کوشش زیادی برای توسعه رشته شان دارند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در میانه دوره ریاستش بازنشسته می گردد یا خیر گفت: من بازنشسته نیستم و حداقل چهار سال دیگر و به طور کامل می توانم فعالیت داشته باشم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "محمد علیپور: بازنشسته نیستم و می توانم 4 سال دیگر در فدراسیون انجمن های ورزشی بمانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد علیپور: بازنشسته نیستم و می توانم 4 سال دیگر در فدراسیون انجمن های ورزشی بمانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید