فریرا: به دنبال پیروزی برابر استقلال هستیم، اسماعیل: می خواهیم بهترین بازی مان را مقابل استقلال ارائه کنیم

به گزارش وبلاگ آپلود، سرمربی 73 ساله تیم السد قطر از عزم پیروزی برای مصاف های آسیایی با حریف ایرانی اش اطلاع داد.

فریرا: به دنبال پیروزی برابر استقلال هستیم، اسماعیل: می خواهیم بهترین بازی مان را مقابل استقلال ارائه کنیم

به گزارش وبلاگ آپلود و به نقل از سایت رسمی باشگاه السد قطر، مانوئل فریرا درباره بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر استقلال تهران گفت: 3 بازی در فصل جدید لیگ ستارگان قطر و 5 هفته زمان مناسبی برای رسیدن به سطح فنی مطلوب و موردنظرمان نیست و این فقط درباره تیم السد قطر صدق نمی کند. تمام تیم های فوتبال جهان نیز این گونه هستند و ما تفاوت لیگ قهرمانان آسیا با رقابت های محلی (لیگ ستاگان قطر) را به خوبی می دانیم.

سرمربی پرتغالی تیم السد ادامه داد: من از عملکرد و نمایش بازیکنان تیم السد که تاکنون در تمرین ها و بازی های رسمی نشان دادند راضی هستم. کوشش خواهیم کرد تا در بازی های لیگ ستارگان قطر و لیگ قهرمانان آسیا برابر استقلال پیروز شویم.

حامد اسماعیل، بازیکن تیم السد قطر نیز در این رابطه گفت: بازیکنان تیم السد، حرفه ای و جاه طلب هستند تا بهترین بازی های خود را در لیگ ستارگان قطر و لیگ قهرمانان آسیا به نمایش گذارند. کوشش ما اکنون برای بازی با الغرافه پیش از ورود به بازی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا متمرکز گردیده است. این بازی می تواند آغاز خوبی برای ما جهت رویارویی با استقلال باشد.

بازی رفت تیم های استقلال و السد قطر پنجم شهریور ماه امسال در استادیوم آزادی تهران برگزار می گردد. تاریخ بازی برگشت نیز 26 شهریور در دوحه خواهد بود و تیم برنده به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه می یابد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فریرا: به دنبال پیروزی برابر استقلال هستیم، اسماعیل: می خواهیم بهترین بازی مان را مقابل استقلال ارائه کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فریرا: به دنبال پیروزی برابر استقلال هستیم، اسماعیل: می خواهیم بهترین بازی مان را مقابل استقلال ارائه کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید