رقیب استقلال را بیشتر بشناسید ، پیروزی، تنها دغدغه السد نیست

به گزارش وبلاگ آپلود، این روحیه مبارزه طلبانه و ایده آل گرایانه فریرا در کنار تیم قدرتمندی که در اختیار دارد باعث نشده که فریرا برای بازی برگشت تیمش مقابل استقلال نگران نباشد.

رقیب استقلال را بیشتر بشناسید ، پیروزی، تنها دغدغه السد نیست

به گزارش وبلاگ آپلود ، تیم فوتبال السد یکشنبه شب توانست در هفته چهارم لیگ ستارگان قطر، با به ثمر رساندن 4 گل به پیروزی برسد. اولین جمله ای که ژسوالدو فریرا، سرمربی رقیب استقلال در بازی های آسیایی در کنفرانس خبری بعد از این بازی به زبان آورد، این بود که: اگر خسته نبودیم، می توانستیم بازی را با 8 گل تمام کنیم. تصور کنید تیم 4 گل زده و پیروز بازی گردیده، بعد سرمربی اش در حضور وبلاگ آپلود عذر و بهانه می آورد که چرا بازیکنانش بیشتر گل نزده اند!

این روحیه مبارزه طلبانه و ایده آل گرایانه فریرا در کنار تیم قدرتمندی که در اختیار دارد باعث نگردیده که او برای بازی برگشت تیمش مقابل استقلال نگران نباشد. سرمربی السد با اشاره به تعطیلی دو هفته ای لیگ برای بازی های ملی تأکید می نماید: این توقف ما را اذیت می نماید، زیرا اکثر بازیکنان ما ملی پوش هستند و تنها 4 روز قبل از بازی بعدی ما مقابل استقلال به تیم ملحق می شوند. البته این اتفاق در همه کشورها می افتد و تنها مختص قطر نیست. امیدوارم بازیکنانم بدون مصدومیت برگردند. خوشحالم که 10 ملی پوش دارم اما از آسیب دیدگی آنها ترس دارم.

160 – 10

منبع: ایران ورزشی

به "رقیب استقلال را بیشتر بشناسید ، پیروزی، تنها دغدغه السد نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقیب استقلال را بیشتر بشناسید ، پیروزی، تنها دغدغه السد نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید