تمامی تحریم های برطرف شده علیه ایران بازگشته اند، ارتباط ایران را با سوئیفت قطع می کنیم

به گزارش وبلاگ آپلود، دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز جمعه بیان کرد: تمامی تحریم ها علیه ایران که به موجب توافق هسته ای برجام برطرف شده بودند، بازگشته اند.

تمامی تحریم های برطرف شده علیه ایران بازگشته اند، ارتباط ایران را با سوئیفت قطع می کنیم

به گزارش وبلاگ آپلود ،دولت آمریکا روز جمعه بیان کرد: تمامی تحریم ها علیه ایران که به موجب توافق هسته ای برجام برطرف شده بودند، بازگشته اند.این تحریم ها بخش های کشتیرانی، مالی و انرژی ایران را هدف قرار می دهند و دومین بسته تحریم هایی هستند که بعد از خروج آمریکا از برجام، باز می گردند.

به گزارش شبکه خبری العالم ،پمپئو وزیر خارجه آمریکا نیز همچنین بیان کرد: برای 8 کشور معافیت از تحریم های نفتی ایران به صورت موقت در نظر گرفته شده است.

وزیر خزانه داری آمریکا بیان کرد دولت این کشور قصد دارد ارتباط ایران را با سامانه سوئیفت قطع کند، مگر اینکه مبادلاتش فقط در ارتباط با خریدهای بشردوستانه باشد.

استیون منوشین که در یک نشست مطبوعاتی مشترک با وزیر امور خارجه آمریکا شرکت نموده بود، گفت در صورتی که کشورهای اروپایی به وسیله کانال ویژه ارتباط مالی مبادله ای با طرف های ایران انجام دهند، خزانه داری آمریکا از تمامی اختیارات خود برای مقابله با آنها استفاده خواهد نمود.

وی همچنین بیان کرد: خزانه داری آمریکا قصد دارد روز دوشنبه نام 700 فرد و شرکت را به فهرست تحریم ها علیه ایران اضافه کند.

وزیر خزانه داری آمریکا افزود 300 مورد از این تحریم ها جدید هستند. 400 مورد دیگر نفرات و شرکت هایی هستند که تحریم ها علیه آنها ذیل برجام برطرف شده بود و مجددا به فهرست تحریم ها باز می گردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تمامی تحریم های برطرف شده علیه ایران بازگشته اند، ارتباط ایران را با سوئیفت قطع می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمامی تحریم های برطرف شده علیه ایران بازگشته اند، ارتباط ایران را با سوئیفت قطع می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید