الدحیل و استقلال؛ تیم های بزرگ آماده نبرد

به گزارش وبلاگ آپلود، تهران- خبرنگاران- تیم های فوتبال الدحیل قطر و استقلال ایران پس از رجحان قاطعانه در تازه ترین نبرد لیگ داخلی خود، رقابت خود را در این دوره از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم عبدالله بن خلیفه شروع خواهند کرد.

الدحیل و استقلال؛ تیم های بزرگ آماده نبرد

به گزارش وبلاگ آپلود، تارنمای رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا روز دوشنبه نوشت: الدحیل یکی از داستان های فصل گذشته لیگ قهرمانان را رقم زد و پس از کسب پیروزی در 9 دیدار پیاپی به رکوردی که اولسان هیوندای در سال 2012 از خود برجای گذاشت، دست یافت.

با این وجود آنها در مرحله یک چهارم پس از متحمل شدن نخستین شکست خانگی خود در جریان آن تورنمنت توسط پرسپولیس ایران، از گردونه رقابت ها کنار رفتند.

قهرمان فصل 2017 - 2018 لیگ ستارگان قطر هم اکنون در رتبه دوم رقابت های داخلی قطر جای دارد. آنها در حالی دیدار افتتاحیه خود را در هفدهمین دوره لیگ قهرمانان آسیا شروع می نمایند که هفته گذشته الاهلی را با 6 گل در هم شکستند.

در سوی دیگر، استقلال ایران که روزبه چشمی مدافع مستحکم خود را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت، همانند قرمزهای قطر فصل گذشته خود را به یک چهارم رساند اما در نهایت توسط دیگر نماینده قطر یعنی السد از راهیابی به دور بعد باز ماند و حالا پس از فتح عنوان قهرمانی جام حذفی ایران در فصل 2017 - 2018 برای سومین سال متوالی راهی لیگ قهرمانان آسیا شده است.

غول های ایران سه بازی پیاپی خود را در رقابت های لیگ داخلی با فزونی پشت سر گذاشته و با پیروزی 3 بر یکی که هفته گذشته برابر فولاد خوزستان کسب کردند، در رتبه چهارم لیگ برتر ایران قرار گرفتند و با فرمی ایده آل راهی معتفزونین رقابت باشگاهی قاره کهن خواهند شد.

این دیدار قرار است از ساعت 18 و 45 دقیقه فردا (سه شنبه) برابر یکدیگر قرار بگیرند.

ورزشی**3991**9129

منبع: ایرنا

به "الدحیل و استقلال؛ تیم های بزرگ آماده نبرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الدحیل و استقلال؛ تیم های بزرگ آماده نبرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید