استقلال به سختی از سد نفت گذشت، صعود شاگردان شفر به مرحله بعد

به گزارش وبلاگ آپلود، دیدار عقب افتاده مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور از ساعت 20:45 دقیقه روز سه شنبه بین تیم های نفت مسجدسلیمان و استقلال در استادیوم شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار گردید که این دیدار با برتری یک بر صفر آبی های تهران به انتها رسید. روح الله باقری(96) برای استقلال گل زد.

استقلال به سختی از سد نفت گذشت، صعود شاگردان شفر به مرحله بعد

شاگردان وینفرد شفر که روزهای پراسترسی را سپری می نمایند و به خاطر عملکردشان از سوی طرفداران مورد انتقاد قرار می گیرند، به امید رسیدن به پیروزی گام در این دیدار گذاشتند اما عملکرد خوب شاگردان مرزبان به آنها اجازه نداد به یک برد آسان دست پیدا نمایند.

جدال نفت و استقلال در طول 90 دقیقه با تساوی به سرانجام رسید تا کار به وقت های اضافه کشیده بود. دو تیم در طول بازی نمایش خوب و قابل قبولی داشتند و صاحب موقعیت هایی هم شدند اما نتوانستد در نود دقیقه به گل برسند.

با این حال در همان دقایق ابتدایی نیمه اول وقت های اضافه حرکت خوب وریا غفوری درون محوطه جریمه حریف توپ را مقابل پای روح الله باقری قرار داد تا این بازیکن با ضربه ای آرام از آشفتگی خط دفاعی نفت مسجدسلیمان استفاده کند و تنها گل بازی را به ثمر برساند.

در وقت دوم اضافه وریا غفوری به خاطر دریافت کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج شد تا استقلالی ها 9 دقیقه باقی مانده را با یک بازیکن کمتر ادامه دهند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "استقلال به سختی از سد نفت گذشت، صعود شاگردان شفر به مرحله بعد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال به سختی از سد نفت گذشت، صعود شاگردان شفر به مرحله بعد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید