یورگن کلوپ: گل صلاح از هر جهت دیدنی بود، بسیار منعطف بازی کردیم

به گزارش وبلاگ آپلود، یورگن کلوپ از گل زیبای محمد صلاح و رجحان تیمش مقابل چلسی به وجد آمده است.

یورگن کلوپ: گل صلاح از هر جهت دیدنی بود، بسیار منعطف بازی کردیم

به گزارش وبلاگ آپلود، یورگن کلوپ پس از رجحان 2 بر صفر خانگی تیمش در حساس ترین بازی هفته سی وچهارم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های انگلیس مقابل چلسی از نمایش بازیکنان صدرنشین لیگ برتر انگلیس تمجید کرد.

سرمربی تیم فوتبال لیورپول در این باره گفت: بازی بسیار خوب و البته دشواری بود. در بیشتر دقایق بر بازی تسلط داشتیم. ریتم تیم واقعاً خوب به نظر می رسید. ما از مدافعان حریف عبور و موقعیت ایجاد کردیم. تیم مان بسیار منعطف بازی کرد و چند بازیکن عملکرد فردی عالی به نمایش گذاشتند.

وی در ادامه اضافه کرد: گل صلاح از هر جهت فوق العاده بود. بسیار بابت گلزنی صلاح خشنود شدم. ما تمام کنندگی خوبی داشتیم.

کلوپ با ابراز رضایت از عملکرد هندرسون خاطر نشان کرد: می خواستیم هندرسون در محوطه جریمه بیشتر حضور یابد و این تدبیر در نهایت جواب داد. او در روزهای خوبش است. از روی اولی که به لیورپول آمدم، گفتم هندرسون بازیکن مهمی برای ماست و در واقع او کاپیتان خیلی مهمی برای باشگاه لیورپول است.

وی همچنین گفت: هر تیم بزرگی بسته به شرایط خود ریسک می نماید. کوشش امروز بازیکنانم فوق العاده بود و آنها پاداش زحمت شان را گرفتند. به بازیکنانم واقعاً افتخار می کنم. جو استادیوم هم بسیار عالی بود. تشویق تماشاگران باورنکردنی بود و ما این را حس کردیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "یورگن کلوپ: گل صلاح از هر جهت دیدنی بود، بسیار منعطف بازی کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورگن کلوپ: گل صلاح از هر جهت دیدنی بود، بسیار منعطف بازی کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید