گلایه های داور بین المللی کشتی از کم لطفی کمیته داوران

به گزارش وبلاگ آپلود، سالار آقاولی داور درجه یک بین المللی کشتی کشورمان گفت: سابقه قضاوت در چندین دوره مسابقات جهانی و آسیایی، جام جهانی و تورنمنت های بین المللی را دارم.در انتخابات کمیسیون داوران کشتی هم با بیشتری آرا به انتخاب شدم. به همین دلیل انتظار دارم تعامل و همکاری کمیته داوران با ما بیشتر باشد و در تصمیمات و برنامه ریزی ها با من به عنوان نماینده داوران هم مشورت و همفکری گردد.

گلایه های داور بین المللی کشتی از کم لطفی کمیته داوران

وی که مدتی به عنوان آنالیزور داوری در کنار کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی حضور داشت ادامه داد: در دو دوره انتخابات کمیسیون داوران کشور به عنوان نفر اول انتخاب شدم که تا بحال هیچ داوری دو بار به عنوان نفر اول انتخاب نشده بود. مطمئنا این موضوع نشان از اعتماد جامعه داوری به من است.

داور درجه یک بین المللی کشتی کشورمان اضافه نمود: احساس می کنم رئیس کمیته داوران بنا به دلایلی، تمایل همفکری و مشورت با من را ندارد، چراکه وی ابتدا مرا از کمیسیون داوران کنار گذاشت، اما با دستور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، انتخابات مجددا برگزار گردید و من با آرای بیشتر از دوره قبلی، دوباره به عنوان نفر اول انتخاب شدم. متاسفانه رئیس کمیته داوران در هیچ مورد از مسائل داوری با من که نماینده داوران هستم مشورت نمی کند.

آقاولی خاطر نشان کرد: حتی به جلسه اخیر یا همان وبینار داوری هم دعوت نشدم. وبیناری که موضوع اصلی آن آموزش مقررات بود و هیچ موضوع محرمانه ای در آن مطرح نشده بود که توجیهی برای عدم حضور من باشد. بیشتر قهرمانان و مربیان تیم ملی از من در موارد مختلف داوری و مقررات جدید سوال می نمایند، اما طبیعتا جوابی برای آنها ندارم.

وی گفت: خوشبختانه رئیس فدراسیون کشتی فضای خوبی برای داوری ایجاد نموده که باید داوران از این فرصت استفاده نمایند. یکی از اقدامات قابل تقدیر علیرضا دبیر، پرداخت حق الزحمه معوقه داوران بود.

داور درجه یک بین المللی کشتی در خاتمه اضافه نمود: نقدها فراوانی در مورد نحوه عملکرد رئیس کمیته داوران دارم. به عنوان مثال اینکه رئیس کمیته داوران باید فضا را برای جوانان با انگیزه باز کند، نه اینکه سد راه آنها باشد. به هر حال امیدوارم این مسائل در آینده به حداقل برسد تا من و دیگر داوران جوان هم بتوانیم آینده روشن و موفقی را پیش رو متصور باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "گلایه های داور بین المللی کشتی از کم لطفی کمیته داوران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلایه های داور بین المللی کشتی از کم لطفی کمیته داوران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید