چطور این برانکوی آدم حسابی را دیوانه کردید؟

به گزارش وبلاگ آپلود، او سابقه 11 ماه پول نگرفتن بدون حتی یک مصاحبه اعتراضی را هم طی مدت حضورش در ایران داشت.

چطور این برانکوی آدم حسابی را دیوانه کردید؟

به گزارش وبلاگ آپلود، خبر این است که برانکو ایوانکوویچ به خاطر شیوع ویروس کرونا، نیمی از دستمزد دو ماه اخیرش را به فدراسیون فوتبال عمان بخشید. این کمپینی است که بسیاری از بازیکنان و مربیان در دنیای فوتبال در این شرایط بحرانی به خاطر پشتیبانی از کارفرمایان شان استارت زده اند و البته بعضی ها هم مثل بازیکنان بارسلونا با پیوستن به آن مخالفت کرده اند.

آنچه مشخص است اینکه رفتار برانکو در تعامل با عمانی ها پسندیده بوده و روسای فدراسیون فوتبال این کشور هم از پروفسور قدردانی کرده اند. برانکو با این رفتارش نشان داد چندان سختگیر و پولکی نیست، همانطور که در پرسپولیس هم ماه ها تاخیر در وصول دستمزدش را بدون غرولند تحمل می کرد. او سابقه 11 ماه پول نگرفتن بدون حتی یک مصاحبه اعتراضی را هم طی مدت حضورش در ایران داشت.

در این شرایط باید یک خسته نباشید اساسی به مدیران پیشین پرسپولیس گفت که با بدقولی ها و رفتار آماتورشان این برانکوی آدم حسابی را دیوانه کردند و به جایی رساندند که بگوید فقط حکم فیفا ملاک است و من یک دلار هم تخفیف نمی دهم. قطعا اگر برانکو در رفتار مدیران سابق پرسپولیس اثری از صداقت می دید، با آنها هم کنار می آمد، همانطور که چند دور نشست با نمایندگان باشگاه ترتیب داد و مخارج یکی از آنها را هم خودش پذیرفت، اما وقتی شما بی صداقتی ببینی، طبیعتا چور دیگری رفتار خواهی کرد. مقایسه رفتار برانکو در عمان و پرسپولیس به خوبی این مساله را روشن می کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "چطور این برانکوی آدم حسابی را دیوانه کردید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور این برانکوی آدم حسابی را دیوانه کردید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید