پیش احتیاج ارائه بیمه مناسب، تامین منابع است

به گزارش وبلاگ آپلود، خبرگزاری خبرنگاران-مدیر عامل سازمان بیمه سلامت گفت: با توجه به آنکه تامین منابع، پیش احتیاج ارائه بیمه مناسب است، بنابراین درخواست این سازمان از مسئولان تصمیم گیرنده در تخصیص منابع، در نظر گرفتن اقشار احتیاجمند به حمایت های بیمه ای است.

پیش احتیاج ارائه بیمه مناسب، تامین منابع است

به گزارش خبرگزاری وبلاگ آپلود به نقل از خبرگزاری صداوسیما، محمدمهدی ناصحی با تاکید بر اینکه موضوع هزینه های درمان از کانون های مهم در ایجاد فقر در کشور است، اضافه نمود: مطابق قانون هر ایرانی حق بیمه شدن و استفاده از مزایای بیمه های سلامت را دارد.

وی ادامه داد: سازمان بیمه سلامت در این راستا وظیفه ارائه خدمات بیمه درمانی به همه اقشار جامعه و توسعه پوشش بیمه ای را دارد.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت گفت: از برنامه های مهم سازمان بیمه سلامت توسعه پوشش بیمه ای برای اقشار مستضعف و افراد ساکن حاشیه هاست.

ناصحی اضافه نمود: بعلاوه آمادگی داریم که موضوع بیمه ایتام و زنان سرپرست خانوار را انجام بدهیم.

وی ادامه داد: در سیاست های کلی سلامت، بر این موضوع که بیمه ها، منابع اقتصادی را در نظام سلامت مدیریت نمایند، تاکید شده است.

مدرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: بیمه ها این توانایی را دارند که منابع و حمایت های اقتصادی را به طور دقیق به دست افراد نیازمند برسانند، در واقع می گردد گفت در حوزه درمان، بیمه ها در رساندن منابع به دست افراد جایگاه موثرتری دارند، این منابع شامل سایر هزینه های درمان همچون درمان بیماران خاص و ناباروری نیز می گردد.

سازمان بیمه سلامت بیش از 42 میلیون نفر عضو دارد که در قالب صندوق های پنج گانه این بیمه از پوشش خدمات بیمه ای استفاده می نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "پیش احتیاج ارائه بیمه مناسب، تامین منابع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش احتیاج ارائه بیمه مناسب، تامین منابع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید