پیروزی آلومینیوم در اولین حضور رحمتی، تراکتور بازهم ناکام ماند

به گزارش وبلاگ آپلود، در نخستین ملاقات از هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر امروز و از ساعت 15 دو تیم آلومینیوم و تراکتور در اراک به مصاف هم رفتند که آلومینیوم با تک گلی که در دقیقه 80 به وسیله علی آل کثیر به ثمر رساند پیروز شد.

پیروزی آلومینیوم در اولین حضور رحمتی، تراکتور بازهم ناکام ماند

این پیروزی که در اولین روز حضور سید مهدی رحمتی در نقش سرمربی برای این تیم به دست آمد تا مربی نو اراکی ها کارش را با پیروزی شروع کند، اولین پیروزی این تیم بعد از 13 هفته ناکامی و دوری از پیروزی بود.

زننده تک گل آلومینیوم علی آل کثیر بود اما قطعاً ستاره این بازی حسین پورحمیدی سنگربان آلومینیوم بود که بارها با سوپر واکنش های خود دروازه تیمش را نجات داد.

اوج درخشش پورحمیدی در دقیقه 62 بود که ضربه پنالتی تراکتوری ها را مهار کرد. دقایقی قبل از آن به علت برخورد توپ با دست مدافع آلومینیوم در محوطه جریمه داور اعلام ضربه پنالتی کرد. سامان نریمان دنیا وینگر تراکتور زننده این ضربه بود که حسین پورحمیدی این پنالتی را مهار کرد.

در دقیقه 83 صحنه مهم دیگری روی دروازه آلومینیوم پیش آمد که باز هم درخشش پورحمیدی مانع از باز شدن دروازه تیمش شد. در این صحنه ضربه سر چکشی عباس زاده رو پورحمیدی با یک سوپر واکنش دفع کرد تا فزونی تیمش در این بازی حفظ گردد.

آلومینیوم با این پیروزی 29 امتیازی و فرایند سقوطی اش فعلاً متوقف شد و تراکتور همچنان با 17 امتیاز یکی از تیم های پایین جدول باقی ماند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پیروزی آلومینیوم در اولین حضور رحمتی، تراکتور بازهم ناکام ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی آلومینیوم در اولین حضور رحمتی، تراکتور بازهم ناکام ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید