پروژه های متعدد نیمه کاره در استان بوشهر، کاهش زمان اجرای پروژه ها

به گزارش وبلاگ آپلود، مصطفی سالاری شنبه شب در نشست هم اندیشی و توسعه شهرستان دیلم با اشاره به تقارن ایام دهه فجر با انتخابات، گفت: انتخابات، انتخاب یک فرد نیست بلکه انتخاب یک دیدگاه و روش است.

پروژه های متعدد نیمه کاره در استان بوشهر، کاهش زمان اجرای پروژه ها

از وبسایت دولت جمهوری اسلامی ایران دیدن نمایید.

وی با بیان اینکه در خرداد 92 مردم مشی و روش مصاحبه با دنیا را انتخاب کردند، اضافه کرد: در انتخابات سال 92 دکتر حسن روحانی انتخاب اکثریت مردم بود و اولویت انجام برنامه های این دولت نیز رفع دغدغه های اساسی مردم است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه لازمه حل برخی از مسائل استانی رفع آن در سطح کلان کشوری هست، بیان نمود: دولت توانسته از ابتدای فعالیت تا کنون رشد تورم را کنترل و رشد اقتصادی را مثبت کند و پس از برداشتن تحریم های ظالمانه علیه ایران امیدواریم شاهد شرایط بهتری در زمینه های مختلف اقتصاد، معیشت و اشتغال باشیم.

سالاری با بیان اینکه استان بوشهر جذاب ترین استان کشور برای سرمایه گذاری است، بیان نمود: طبق شاخص های سرمایه گذاری استان بوشهر یکی از جذاب ترین استان های کشور برای سرمایه گذاری است.

وی با بیان اینکه ارتقای گمرک تابع تراز تجاری است، بیان نمود: این تراز تجاری شامل صادرات و واردات است و ته لنجی ها جزو این آمار قرار نمی گیرد.

استاندار بوشهر با عنوان اینکه کمرگ و بازار تاثیر مستقیم بر جذب توریست دارد، بیان کرد: گردشگری در شهر دیلم، بندر حماد و بندر امام حسن به دلیل سواحل خوبی که وجود دارد با رونق در بازار دو برابر می شود.

سالاری با اشاره به اینکه در حال مذاکره برای جذب سرمایه گذار در منطقه ویژه شمال استان هستیم، گفت: در قراردادها الزام استفاده از نیروهای بومی به صورت مکتوب قید خواهد شد.

وی گفت: طبق گفته دولت، پرونده مسکن مهر در کشور تا خاتمه سال آینده بسته می شود و سعی ما این است که پروژه مسکن مهر زودتر از این تاریخ تکمیل شود.

استاندار بوشهر بیان نمود: بخش عمده مسائل مسکن مهر در استان زیربنایی است که مبالغ رفع آن زیاد است.

سالاری با بیان اینکه باید در برابر پدیده زمین خواری کار اجتماعی انجام شود، اضافه کرد: علاوه بر پیگیری ها و برخورد قاطع با متخلفین کارگروه ویژه برای دست اندازی ها به املاک و اراضی عمومی نیز در استان تشکیل خواهد شد.

وی از وجود پروژه های متعدد نیمه کاره در استان خبر داد و گفت: در سال آینده با سطح بندی پروژه ها برنامه ریزی می شود زمان اتمام هر پروژه بیش از یک سال و نیم نشود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پروژه های متعدد نیمه کاره در استان بوشهر، کاهش زمان اجرای پروژه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه های متعدد نیمه کاره در استان بوشهر، کاهش زمان اجرای پروژه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید