پرسپولیس بدهی اش به قاضی را فراموش نموده بود؟

به گزارش وبلاگ آپلود، محمد قاضی هم مثل خیلی از بازیکنان و مربیان علیه پرسپولیس حکم گرفته اما عجیب است که باشگاه نام او را از قلم انداخته و برای تسویه حساب به سراغش نرفته است.

پرسپولیس بدهی اش به قاضی را فراموش نموده بود؟

به گزارش وبلاگ آپلود ، همه دلخوشی باشگاه پرسپولیس این است که مهلتی که ای اف سی برای بدهکارها مشخص نموده، هنوز تمام نگردیده اما این را هم می داند که در روزها و ساعت های باقیمانده باید با طلبکاران جدیدش سر و کله بزند. با یکی مثل محمد قاضی که معلوم نیست پرسپولیسی ها چطور او و مطالباتش را فراموش نموده اند. توجیه باشگاه پرسپولیس این بود که چون به پرونده هایی که کمیته مشخص وضعیت صادر نموده رسیدگی می نماید، حکم محمد قاضی به دستش نرسیده و به همین دلیل آن را از قلم انداخته است.

این در حالی است که وکیل محمد قاضی با ارائه مدارک و احکام صادر گردیده ثابت کرد که این بازیکن هم احکام لازم را علیه پرسپولیس گرفته اما گویا باشگاه او را فراموش نموده است. شاید هم دچار سوتفاهم گردیده اند که از قاضی سراغی نگرفتند چرا که این بازیکن علاوه بر حکم کمیته انضباطی، از کمیته استیناف هم حکم گرفته و از همین رو یکی از طلبکارانی است که پرسپولیسی ها باید رضایتش را جلب نمایند.

2 – 160

منبع: ایران ورزشی

به "پرسپولیس بدهی اش به قاضی را فراموش نموده بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس بدهی اش به قاضی را فراموش نموده بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید