ورمزیار: استقلالی ها مقابل طرفدار برای جنگیدن نیامده بودند، جدایی آقاسی اشتباه محض بود

به گزارش وبلاگ آپلود، مربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال از عملکرد آبی های مرکز مقابل طرفدار انتقاد کرد و گفت که شاگردان مجیدی برای جنگیدن نیامده بودند.

ورمزیار: استقلالی ها مقابل طرفدار برای جنگیدن نیامده بودند، جدایی آقاسی اشتباه محض بود

صادق ورمزیار درباره رجحان 2 بر یک استقلال مقابل طرفدار، به خبرنگار ورزشی وبلاگ آپلود گفت: استقلال سه امتیازی شیرین به دست آورد، اما این پیروزی ممکن بود با تساوی عوض گردد. طرفدار خیلی خوب بازی کرد و استقلال را تحت فشار قرار داد. موقعیت ها، مالکیت توپ و طراحی بازی حریف بهتر از استقلال بود و تیم ما خیلی حرفه ای عمل کرد. ارسلان مطهری نشان داد هنوز گلزن اول استقلال است و به نظرم در سایر دقایق مسابقه، تیم ما حرفی برای گفتن نداشت.

وی با بیان اینکه بازی خوبی از استقلال ندیده است، گفت: مجیدی باید کارشناسانه تر کار کند. او پیش از مسابقه گفت که استقلال بازی سختی دارد، اما اعضای تیم شاید خودشان را از قبل برنده می دانستند. آنها برای جنگیدن نیامده بودند و طرفدار برنده تمامی نبردها بود. حتی دو هافبک وسط استقلال هم بازی را در دقایق بسیاری واگذار کردند و زمانی که نبض میانه میدان را از دست می دهید، نباید انتظاری از بازیکنان در سایر نقاط زمین داشته باشید.

پیشکسوت استقلال در خصوص اخراج سیاوش یزدانی با حرکتی عجیب توضیح داد: یزدانی حرکت بچه گانه ای کرد. این رفتار از یک ملی پوش خیلی بعید بود. اگر یزدانی به توپ ضربه نمی زد، باز هم باید بازی را قطع می کردند.

ورمزیار راجع به جدایی عارف آقاسی و آرش رضاوند در ازای جذب صالح حردانی گفت: آجورلو که سابقه مدیریت در باشگاه های خوب کشور را دارد، نباید بی گدار به آب بزند. جدایی آقاسی اشتباه محض بود. استقلال با سیستم 2-5-3 بازی می نماید و باید بیشترین مدافعان را داشته باشد. حالا که یزدانی اخراج شده است، چه کسی در غیاب او در خط دفاعی به میدان می رود؟

وی آقاسی را بازیکنی مؤثر دانست و بیان کرد: اگر استقلال می خواست تغییر سیستم بدهد، باید این کار را مقابل طرفدار انجام می داد؛ وگرنه آقاسی نباید جدا می شد. صالح حردانی در پُست مدافع - هافبک راست بازی می نماید که در آن پُست، غفوری حضور دارد و یامگا هم می تواند بازی کند. باشگاه استقلال باید کمیته نقل وانتقالات داشته باشد تا در آن کمیته درباره بازیکنان ورودی و خروجی تصمیم بگیرند. شاید ورود بازیکن ازبک یاری زیادی به استقلال کند، اما باشگاه تا به امروز در نقل وانتقالات پیروز نبوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ورمزیار: استقلالی ها مقابل طرفدار برای جنگیدن نیامده بودند، جدایی آقاسی اشتباه محض بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورمزیار: استقلالی ها مقابل طرفدار برای جنگیدن نیامده بودند، جدایی آقاسی اشتباه محض بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید