واکنش تعزیرات به شکایت مشتری رستورانی در نیاوران؛ سه پرس غذا 900 هزار تومان!

به گزارش وبلاگ آپلود، گشت تعزیرات حکومتی شمیرانات با حضور رئیس تعزیرات شمیرانات، کارشناسان بهداشت، بازرسان سازمان صنعت، معدن تجارت و نماینده فرمانداری بر اساس ثبت شکایت گران فروشی و کم فروشی در یکی از رستوران های محدوده خیابان نیاوران برای رسیدگی به این شکایت از رستوران مورد نظر بازدید کردند.

واکنش تعزیرات به شکایت مشتری رستورانی در نیاوران؛ سه پرس غذا 900 هزار تومان!

ضمیمه شکایت از این رستوران و فاکتور خرید هم موجود بود. شاکی در متن شکایت خود گفت که سه پرس غذا به همراه مخلفات را 897 هزار تومان پرداخت نموده است اما غذاهای سفارش داده شده برای مشتری با غذایی که سر میز آمده مطابقت نداشته است.

در لیست قیمت این رستوران، یک پرس خورشت فسنجان 75 هزار تومان، چلو گردن گوسفندی 145 هزار تومان، ماهی سالمون 180 هزار تومان، سالاد شیرازی 22 هزار تومان و ماست و خیار 17 هزار تومان قیمت گذاری شده بود.

وحید آقابیگ رئیس تعزیرات حکومتی شمیرانات پس از تماس با شاکی و استماع شکایت به مدیر رستوران گفت باید مبلغ 300 هزار تومان به مشتری بازگردانده گردد.

بازرس سازمان صنعت، معدن و تجارت هم پس از آنالیز لیست قیمت ها اعلام نمود همه قیمت ها بسیار بالاتر از نرخ های متداول است و اتفاق جالب تر اینکه لیست قیمت ها از قیمت فاکتور کمتر است که به نوعی تقلب در کسب محسوب می گردد.

مدیر رستوران در خصوص اختلاف قیمت ها گفت: قیمت ها هر روز در بازار تغییر می نماید و مجبور هستیم مواد اولیه را گران تهیه کنیم.

این در حالی است که شکایت ثبت شده مربوط به دو روز قبل بود و در این مدت هر یک از غذاها حدود 20 تا 30 هزار تومان گران تر شده بود.

کارشناسان بهداشت محیط شبکه شمیرانات هم پس از آنالیز آشپزخانه به کارکنان رستوران تذکرهای بهداشتی دادند. در سرانجام بازدید از این رستوران با توجه به اینکه رستوران یاد شده سه پرونده شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی دارد، علاوه بر بازگشت وجه مشخص شده به مشتری و جلب رضایت، به تعزیرات حکومتی احضار شد. در ادامه این بازدید، دو رستوران دیگر در محدوده تجریش بازدید شد که از نظر قیمت و موارد بهداشتی تذکر گرفتند.

منبع: گردشبان

به "واکنش تعزیرات به شکایت مشتری رستورانی در نیاوران؛ سه پرس غذا 900 هزار تومان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش تعزیرات به شکایت مشتری رستورانی در نیاوران؛ سه پرس غذا 900 هزار تومان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید