هشدار کره شمالی به آمریکا: تا دیر نشده، تصمیم دوراندیشانه بگیرید

به گزارش وبلاگ آپلود، یکی از مقامات وزارت امور خارجه کره شمالی از آمریکا خواست در امسال میلادی تصمیم دوراندیشانه اتخاذ کند و گفت: هر روز که می گذرد دریچه فرصت ها تنگ تر می گردد.

هشدار کره شمالی به آمریکا: تا دیر نشده، تصمیم دوراندیشانه بگیرید

به نقل از خبرگزاری یونهاپ، این اظهارات جو چول- سو، مدیرکل اداره آمریکای شمالی در وزارت امور خارجه کره شمالی، روز آدینه در کنفرانس منع گسترش تسلیحات کشتار جمعی مسکو 2019 تازه ترین اقدام برای تحت فشار گذاشتن واشنگتن در دستیابی به پیشنهادات جدید در مذاکرات خلع تسلیحات اتمی است. ضرب الاجل مشخص شده توسط کره شمالی تا انتها امسال میلادی است.

جو چول- سو گفت: ما زمان قابل توجهی به آمریکا دادیم و تا انتها امسال میلادی برای مشاهده نتایج صبر خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: اگر چه انتظار داریم همه چیز در یک جهت مثبت طی گردد اما می خواهم بگویم که هر روز که می گذرد دریچه فرصت ها تنگ و تنگ تر می گردد.

وی با اعلام این که کره شمالی برای ابراز تمایلش در راستای پیشرفت در مذاکرات، نهایت کوشش خود را نموده، گفت: یک واکنش در همین سطح از سوی آمریکا هم ضروری است؛ چرا که این مساله به صورت یک جانبه حل نمی گردد.

این مقام اضافه کرد: ما موضع خود در مورد این مساله را حفظ می کنیم و همچنان معتقدیم که این مساله باید به وسیله گفت وگو و مذاکره حل گردد، اما مهم ترین نکته این است که چنین کوشش هایی باید مثمرثمر باشند.

وی تاکید نمود: کره شمالی آماده است تا هر زمان نشستی برگزار کند اما صرفا گفت وگو بدون اقدام عملی بی معناست.

آمریکا و کره شمالی ماه گذشته میلادی در استکهلم نخستین مذاکرات رسمی خود درباره برنامه تسلیحات اتمی کره شمالی از زمان ناکامی نشست دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا و کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در ویتنام را برگزار کردند اما به خاطر اختلافات در مورد میزان خلع تسلیحات اتمی پیونگ یانگ و تحریم های واشنگتن هیچ پیشرفت قابل توجهی از این نشست حاصل نشد.،ایسنا

بیشتر بخوانید،تفاوت مهم ایران و کره شمالی از نظر مقام دولت اوباما، تهران قدرت منطقه ای می گردد؛ اما پیونگ یانگ دنبال بقای خود است

21:00 ::

1397،12،15

منبع: ایران آنلاین

به "هشدار کره شمالی به آمریکا: تا دیر نشده، تصمیم دوراندیشانه بگیرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار کره شمالی به آمریکا: تا دیر نشده، تصمیم دوراندیشانه بگیرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید