نکونام تدابیر خوبی برای آسیا دارد، فولاد از الغرافه با انگیزه تر بود

به گزارش وبلاگ آپلود، پیشکسوت تیم فوتبال فولاد خوزستان از عملکرد شاگردان نکونام برابر الغرافه تمجید کرد.

نکونام تدابیر خوبی برای آسیا دارد، فولاد از الغرافه با انگیزه تر بود

رحیم حلفی در گفت وگو با وبلاگ آپلود، با تمجید از عملکرد فولاد در اولین بازی اش در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الغرافه، اظهار کرد: نکونام برای نیمه اول برنامه داشت و توانست بازی را کنترل کند. در نیمه دوم فولاد هجومی بازی کرد و توانست موقعیت های زیادی خلق کند. اگر بازیکنان فولاد شتاب زده کار نمی کردند و در زدن ضربات آخر دقت بیشتری داشتند، فولاد با سه امتیاز از زمین خارج می شد.

وی گفت: موقعیت های فولاد در این بازی بیشتر بود و خیلی بهتر از الغرافه بازی کرد. به نظر من حق فولاد تساوی و گرفتن تک امتیاز نبود و می توانست برنده باشد. فولاد اگر بازی را می برد، می توانست نسبت به بازی های آینده امیدوارتر گردد، هرچند تا این جای کار چیزی را از دست نداده است و ان شاءالله در بازی های آینده عملکرد بهتری خواهد داشت.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال جوانان و امید مطرح کرد: تیم الغرافه بیشتر از فولاد هزینه نموده است و بضاعت فولاد همین است اما به نظر من فولاد با بازی که مقابل الغرافه داشت، نشان داد که می تواند از گروه خود صعود کند. بازی فولاد در نیمه دوم، خیلی امیدوارکننده بود و همین نیز ما را به صعود امیدوار می نماید.

وی اضافه کرد: فولاد نشان داد تیم خوب و منسجمی است و خیلی سرحال تر از فصل گذشته در آسیا ظاهر شده است. فولاد با انگیزه تر از الغرافه ظاهر شد و انتظار چنین بازی به ویژه در نیمه دوم را از این تیم نداشتیم.

حلفی گفت: نکونام تدابیر خوبی برای آسیا دارد و باتوجه به چند بازیکنی که جذب کردند، دست او بازتر شده است. نکونام از سال قبل هم تجربه دارد و این می تواند به تیمش یاری کند و با آمادگی بهتری وارد مسابقات شده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نکونام تدابیر خوبی برای آسیا دارد، فولاد از الغرافه با انگیزه تر بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام تدابیر خوبی برای آسیا دارد، فولاد از الغرافه با انگیزه تر بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید