نوبخت: برنامه جامع حل مسائل خوزستان از سال 95 آماده است، امیدوارم با تأمین بودجه اقدامات را تسریع نمایم

به گزارش وبلاگ آپلود، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: هرچندکه سازمان برنامه و بودجه نقش عملیاتی ندارد و امدادرسانی به هموطنان خوزستانی دچار آبگرفتگی و اقدام فوری برای حل مسائل وظیفه سایر دستگاه هاست، اما امیدوارم بتوانم تأمین بودجه اقدامات اساسی برای حل همیشگی مشکل را تسریع نمایم.

نوبخت: برنامه جامع حل مسائل خوزستان از سال 95 آماده است، امیدوارم با تأمین بودجه اقدامات را تسریع نمایم

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ آپلود، محمدباقر نوبخت، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه در صفحه توئیتری خود نوشت: راهی اهواز هستم، هرچندکه سازمان برنامه و بودجه نقش عملیاتی ندارد و امدادرسانی به هموطنان خوزستانی دچار آبگرفتگی و اقدام فوری برای حل مسائل وظیفه سایر دستگاه هاست، اما امیدوارم با حضور میدانی ضمن دلجویی از مردم، بتوانم تأمین بودجه اقدامات اساسی برای حل همیشگی مشکل را تسریع نمایم.

معاون رییس جمهور اضافه نمود: همزمان در نامه ای از رییس جمهور خواسته ایم به عنوان اولویت نخست برای تسریع در اقدامات وزارت نیرو به منظور اصلاح و تکمیل خطوط اصلی، کلکتور ها و جمع آوری کننده های فاضلاب اهواز و همچنین ایستگاه های پمپاژ اصلی و فرعی، طی 2 سال آینده 100 میلیون یورو از صندوق توسعه ملی تأمین اعتبار گردد.

وی اینگونه ادامه داد: برنامه جامع حل مسائل خوزستان عزیز از جمله آب و آبفا از اسفند95 با سفر من به استان که پیرو سفر رییس جمهور صورت گرفت آماده و پس از تصویب دولت در 3سال گذشته تخصیص های ویژه ای دریافت نموده. مشکل کنونی اهواز ناشی از فقدان شبکه جمع آوری آب های سطحی شهرداری است و نه طرح های ناتمام آبفا.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نوبخت: برنامه جامع حل مسائل خوزستان از سال 95 آماده است، امیدوارم با تأمین بودجه اقدامات را تسریع نمایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوبخت: برنامه جامع حل مسائل خوزستان از سال 95 آماده است، امیدوارم با تأمین بودجه اقدامات را تسریع نمایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید