مودریچ: مهاجمان رئال قادر به پر کردن جای خالی رونالدو نیستند

به گزارش وبلاگ آپلود، تهران- خبرنگاران- لوکا مودریچ هافبک تیم رئال مادرید در مصاحبه ای جنجالی گفت: مهاجمان رئال در پر کردن خلاء کریستیانو رونالدو ناکام مانده اند.

مودریچ: مهاجمان رئال قادر به پر کردن جای خالی رونالدو نیستند

به گزارش وبلاگ آپلود، خبرگزاری رویترز روز دوشنبه نوشت: هافبک کروات کهکشانی ها در آستانه دیدار تیمش در دور برگشت رقابت های لیگ قهرمانان اروپا مقابل آژاکس تاکید نمود که این تیم در فصل جاری فاقد انسجام لازم بوده و در امر گلزنی ناکام مانده است.

مادریدی ها در جریان 2 ال کلاسیکوی هفته گذشته پیروز نشدند تا قفل دروازه آبی اناری ها را باز نمایند؛ ال کلاسیکوهایی که در نخستین مورد به حذف سفیدپوشان از کوپا دل ری و دومین مورد نیز به افزایش فاصله این تیم با صدر جدول رده بندی لالیگا به اندازه 12 امتیاز منجر شد؛ شکست هایی که متعاقبا لیگ قهرمانان اروپا را برای مادریدی ها به تنها امید باقی مانده برای فتح جام بدل کرد.

رونالدو برترین گلزن تاریخ رئال جولای سال گذشته، مادرید را به مقصد تورین ترک کرد و سفیدپوشان برای پر کردن جای خالی وی نَه ستاره ای بزرگ و پر آوازه بلکه 2 مهاجم جوان را به نام های وینیسیوس جونیور و ماریانو دیاز خریداری کردند.

در این بین، مودریچ در مصاحبه ای گفت: غیبت کرستیانو موضوعی است که هر تیمی آن را احساس خواهد نمود؛ پیدا کردن جایگزین برای رونالدو تقریبا غیر ممکن است.

وی ادامه داد: با توجه به کارهایی که او برای ما و باشگاه انجام داد، مشخصا دلمان برای او تنگ شده است؛ باشگاه از سایر بازیکنان خواست تا آنچه رونالدو انجام می داد را به شکلی ترکیبی انجام دهند و این اتفاق به هیچ عنوان کار ساده ای نیست.

برنده توپ طلای سال 2018 اضافه نمود: کریستیانو هر فصل 50 گل می زد و در حال حاضر شما نمی توانید بازیکنی را پیدا کنید که بتواند این تعداد گل به ثمر برساند؛ بعضی از بازیکنان باید نقش مهاجم را ایفا نمایند و با توجه به اینکه هیچ کدام از ما نمی توانیم 50 گل بزنیم بنابراین به 2 یا 3 بازیکن احتیاج داریم که هر کدام 15، 20 یا 10 گل به ثمر برسانند که متاسفانه چنین بازیکنی را هم در اختیار نداریم.

مودریچ توضیح داد: این موضوع بزرگ ترین مشکل ما در این فصل است؛ برای مثال در بازی مقابل بارسا در جام حذفی، موقعیت های زیادی داشتیم اما زمانی که از موقعیت هایتان استفاده نکنید حریف شما را تنبیه خواهد نمود.

وینیسیوس جونیور در چند هفته اخیر نیروی محرکه رئالی ها بوده اما تا اینجای فصل تنها پیروز به زدن 3 گل شده است؛ این در حالی است که گرت بیل که با قراردادی رکورد شکن به جمع مادریدی ها پیوسته در 33 بازی تنها 13 گل به ثمر رسانده و کریم بنزما دیگر مهاجم کهکشانی ها نیز در مجموع 42 بازی که در تمامی رقابت ها برای رئال به میدان رفته، تنها 20 گل به ثمر رسانده است.

رئال مادرید دیدار رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا مقابل آژاکس را با پیروزی 2 بر یک پشت سر گذاشته و سانتیاگو سولاری سرمربی آرژانتینی قوهای سفید امیدوار است تا در راستای تثبیت صعود تیم تحت هدایتش به مرحله یک چهارم این تورنمنت، کهکشانی ها در برابر دروازه حریفان دقیق تر عمل نمایند.

سولاری در مورد رونالدو گفت: کریستیانو تاریخ زنده باشگاه است و تمام کارهایی که او برای رئال انجام داده در قفسه افتخارات این تیم مشهود است؛ ما نهایت احترام را برای او قائل هستیم؛ با این حال ما موقعیت های زیادی روی دروازه حریفان ایجاد می کنیم و تنها کاری که باید بکنیم تبدیل به گل کردن آنها است.

ورزشی**3991**9129

منبع: ایرنا

به "مودریچ: مهاجمان رئال قادر به پر کردن جای خالی رونالدو نیستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مودریچ: مهاجمان رئال قادر به پر کردن جای خالی رونالدو نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید