معارض سعودی: داماد ترامپ و پامپئو خبر تماس شاهزاده ها با مقامات آمریکا را به بن سلمان داده اند

به گزارش وبلاگ آپلود، یک معارض سعودی ساکن لندن احتمال می دهد کوشنر و پامپئو خبر تماس های شاهزاده ها با مقامات آمریکایی را به بن سلمان مخابره کرده اند.

معارض سعودی: داماد ترامپ و پامپئو خبر تماس شاهزاده ها با مقامات آمریکا را به بن سلمان داده اند

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ آپلود، فؤاد ابراهیم، معارض سعودی ساکن انگلیس گفته است احتمال می دهد افرادی نظیر جرد کوشنر، داماد ترامپ رئیس جمهور و مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا خبر تماس های شاهزاده ها با مقامات آمریکایی را به بن سلمان مخابره کرده اند.

روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال اخیرا درباره بازداشت های اخیر در عربستان نوشته است: مهمترین اشخاصی که بازداشت شده اند، احمد بن عبدالعزیز عموی ولی عهد (برادر سلمان) و عبدالعزیز بن سعود بن نایف وزیر کشور کنونی هستند. برخی منابع از محمد بن نایف ولی عهد پیشین هم نام برده اند. در بین بازداشتی ها علاوه بر شاهزاده ها، افسرانی از وزارت کشور و وزارت دفاع سعودی نیز وجود دارند.

این افراد به اتهام تلاش برای کودتا در داخل عربستان سعودی بازداشت شده اند.

در مورد سرنوشت سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه سعودی که برخی مدعی مرگ او یا حالت احتضار وی هستند، او زنده است اما در مورد اینکه شاه سعودی به نفع پسرش محمد بن سلمان، ولی عهد کنار بکشد یا نه هیچ اطلاعاتی نیست ولی آنچه مسلم است، این است که ملک سلمان یک روز پیش در حالی که از مقامات انگلیس در ریاض استقبال می کرد، شرایط جسمانی خوبی داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "معارض سعودی: داماد ترامپ و پامپئو خبر تماس شاهزاده ها با مقامات آمریکا را به بن سلمان داده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معارض سعودی: داماد ترامپ و پامپئو خبر تماس شاهزاده ها با مقامات آمریکا را به بن سلمان داده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید