مشتاقی: قبلا هم مخالف رفتن بنا بودم، تیم ما پتانسیل رفتن روی سکوی جهانی و المپیک را دارد

به گزارش وبلاگ آپلود، مشتاقی، عضو شورای فنی کشتی فرنگی گفت: محمد بنا بعد از یک استراحت طولانی به تیم ملی برگشته و ان شاءالله که مثل سابق موفق باشد.

مشتاقی: قبلا هم مخالف رفتن بنا بودم، تیم ما پتانسیل رفتن روی سکوی جهانی و المپیک را دارد

بهرام مشتاقی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ آپلود با تاکید بر اینکه فدراسیون کشتی در مورد انتخاب محمد بنا نظر او را هم پرسیده است، گفت: از فدراسیون با من در تماس بودند اما چون در سفر بودم نتوانستم خودم را به فدراسیون برسانم.

وی در مورد ابهاماتی که در خصوص منحل شدن شوراهای فنی تیم های ملی وجود دارد، تاکید نمود: فعلا که شورای فنی هست و قرار هم نیست که لغو گردد. واکنش اعضای شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی به انتصاب محمد بنا

مشتاقی در مورد بازگشت محمد بنا به تیم ملی فرنگی توضیح داد: همان زمان که بنا رفت، مخالف رفتنش بودم اما بعد از المپیک ریو خسته بود و می خواست برود. حالا بعد از یک استراحت طولانی به تیم ملی برگشته و ان شاءالله که مثل سابق موفق باشد. تیم ملی کشتی فرنگی ما پتانسیل قرار دریافت روی سکوی جهانی و المپیک را دارد، امیدوارم که با حضور محمد بنا این اتفاق رخ دهد.

عضو شورای فنی کشتی فرنگی با اشاره به اینکه جلسه ای با بنا نداشته، در مورد انتخاب دستیارانش گفت: او وقت گرفته که همکارانش را معرفی کند، حتما در این چند روز این کار را انجام می دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مشتاقی: قبلا هم مخالف رفتن بنا بودم، تیم ما پتانسیل رفتن روی سکوی جهانی و المپیک را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشتاقی: قبلا هم مخالف رفتن بنا بودم، تیم ما پتانسیل رفتن روی سکوی جهانی و المپیک را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید