طرح اولیه خودروی هوشمند و خودران بیوک رونمایی شد

به گزارش وبلاگ آپلود به نقل از گیزموچاینا، نمایشگاه خودرو گوانجو اخیراً در چین برگزار شده و یکی از محصولات جالبی که در آن به نمایش عایدی به بیوک تعلق داشت.

طرح اولیه خودروی هوشمند و خودران بیوک رونمایی شد

بیوک در حقیقت زیر مجموعه جنرال موتور در آمریکا است. این شرکت طرح اولیه از یک خودروی برقی به نام بیوک اسمارت پاد را به نمایش گذاشت که با توجه به ویژگی های پیشرفته آن به زودی وارد بازار نخواهد شد.

به گفته شرکت کابین اسمارت پاد با فناوری های خودرانی یکپارچه می گردد که از طریق پلتفرم Utium ساخته شده اند. بعلاوه وسیله نقلیه مذکور فضایی هوشمند برای سفر ایجاد می نماید. اسمارت پاد بیوک از لحاظ طراحی شبیه یک ایستگاه فضایی است.

داخل خودرو ویژگی های هوشمند متعددی به کار رفته است. مثلاً هنگامیکه راننده نزدیک می گردد، یک تصویر خوشامدگویی ظاهر می گردد. بعلاوه این وسیله نقلیه مجهز به درهای کشویی برقی و عریض، چرخ های بزرگ و طراحی آئرودینامیکی است که برای خنک کردن مکانیسم ترمز، هوا را به داخل می کشد.

در کنار این موارد طرح اولیه مذکور شامل سیستم کابین هوشمند VCS است که در آن یک نمایشگر 50 اینچی شفاف با قابلیت بالا بردن و بعلاوه یک نمایشگر بالاسری رنگی به کار رفته است. بعلاوه این خودرو فناوری نوین کنترل از طریق حسگرهای را با یادگیری عمیق ترکیب می نماید تا کنش و واکنش میان انسان و رایانه را به طور تکمیل و علاوه بر آن فضای داخل و خارج خودرو را به طور نامحسوس مرتبط کند.

بعلاوه اسمارت پاد بیوک می تواند با یکبار شارژ مسافت 800 کیلومتر را طی کند و مجهز به جدیدترین سیستم مدیرت باتری صنعت خودروسازی خواهد بود. این خودرو در آینده قادر به برقراری ارتباط و شارژ بی سیم نیز خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "طرح اولیه خودروی هوشمند و خودران بیوک رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح اولیه خودروی هوشمند و خودران بیوک رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید