شباهت گوشی تاشو آینده گوگل به گلکسی Z فولد 4 سامسونگ

به گزارش وبلاگ آپلود، در دو سال گذشته شایعاتی مبنی بر عرضه گوشی تاشو پیکسل گوگل منتشر شده است. به نظر می رسد که این گوشی هوشمند با نام نوت پد پیکسل معرفی گردد.

شباهت گوشی تاشو آینده گوگل به گلکسی Z فولد 4 سامسونگ

به گزارش وبلاگ آپلود، اخیرا پتنتی در مورد این گوشی هوشمند در WIPO (سازمان جهانی مالکیت معنوی) به وسیله گوگل به ثبت رسیده است. همانطور که در تصاویر ثبت اختراع مشاهده می گردد، طراحی این گوشی هوشمند بسیار شبیه به گوشی های گلکسی Z Fold سامسونگ است.

گوشی تاشو آینده گوگل یک دستگاه تاشو افقی به سمت داخل است. برخلاف گوشی گلکسی Z Fold سامسونگ که دوربین سلفی آن درون صفحه نمایش قرار گرفته است، دوربین سلفی نوت پد پیکسل گوگل بر روی قاب بالایی طراحی شده است. طبق بعضی شایعات، دوربین اصلی این دستگاه مشابه دوربین به کار رفته در گوشی پیکسل 7 این شرکت است.

قسمت جلویی این دستگاه تاشو کمی شبیه به OPPO Find N است. صفحه نمایش بیرونی این دستگاه به فناوری پانچ هول مجهز شده است. نمایشگر داخلی فاقد سوراخ است و از فناوری ultra-micro hole برای دوربین موجود در صفحه نمایش داخلی استفاده شده است. طبق گزارش های قبلی، گوشی نوت پد پیکسل گوگل به یک صفحه نمایش خارجی 5.8 اینچی با بدنه کوتاه و عریض مجهز شده است. این دستگاه با دوربین اصلی 12.2 مگاپیکسلی IMX363، دوربین فرعی 12 مگاپیکسلی IMX386 و دو دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی IMX355 ارائه خواهد شد.

منبع: gizchina

منبع: فرارو

به "شباهت گوشی تاشو آینده گوگل به گلکسی Z فولد 4 سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شباهت گوشی تاشو آینده گوگل به گلکسی Z فولد 4 سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید