سعدالدوساری: السد دنبال قهرمانی آسیاست

به گزارش وبلاگ آپلود، ما عادت داریم هر رقابتی را برای قهرمانی آغاز کنیم و حالا می خواهیم در سطح قاره آسیا به این افتخار برسیم. فصل قبل نزدیک قهرمانی بودیم اما نتوانستیم ادامه دهیم.

سعدالدوساری: السد دنبال قهرمانی آسیاست

الدحیل رقیب سرسختی بود

سعد الدوساری دروازه بان شماره یک تیم ملی قطر و السد نقش مهمی در فصل جاری برای فوتبال کشورش ایفا نموده است. او در ترکیب تیم ملی بازی های درخشانی داشت و فقط با یک گل خورده عنوان بهترین دروازه بان آسیا در جام ملت ها را به دست آورد. او همچنین در قهرمانی السد در لیگ قطر هم نقش مهمی ایفا کرد.او بعد از این قهرمانی در مصاحبه با سایت کورا گفت:ما راستا سختی داشتیم. رقابت دشواری را پشت سر گذاشتیم. الدحیل به عنوان رقیبی سرسخت تا هفته ماقبل سرانجامی با ما رقابت کرد اما با یاری خدا و کوشش بازیکنان و کادرفنی توانستیم قهرمانی مان را حتمی کنیم.

الدوساری درباره نقش خودش در این قهرمانی گفت:من هم مثل سایر همبازیانم کوشش کردم تا هر چه در توان دارم بگذارم. حالا برای هدف بزرگ ترمان کوشش می کنیم. من به عنوان دروازه بان سعی کردم مسئولیتم را انجام دهم و از دروازه السد محافظت کنم.

الدوساری حرف هایش را اینطور به سرانجام برد: آرزوی بزرگی داریم. ما عادت داریم هر رقابتی را برای قهرمانی آغاز کنیم و حالا می خواهیم در سطح قاره آسیا به این افتخار برسیم. فصل قبل نزدیک قهرمانی بودیم اما نتوانستیم ادامه دهیم. السد تیم بزرگی است و بازیکنان خیلی خوبی دارد. کادرفنی خوبی داریم و حالا با این مجموعه خوب به دنبال این هستیم تا اول از دور گروهی بالا برویم و بعد برای قهرمانی کوشش کنیم.

3-220

منبع: ایران ورزشی

به "سعدالدوساری: السد دنبال قهرمانی آسیاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعدالدوساری: السد دنبال قهرمانی آسیاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید