ستاره یوونتوس اینستاگرامش را دیلیت کرد!

به گزارش وبلاگ آپلود، این ملی پوش صربستانی در فصل در 31 بازی، تنها 11 گل به ثمر رساند و این مسئله باعث نارضایتی طرفداران یووه از او شده است.

ستاره یوونتوس اینستاگرامش را دیلیت کرد!

این ملی پوش صربستانی آخرین گلش برای یوونتوس را سه هفته قبل در یدار مقابل فرایبورگ در ملاقات برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا به ثمر رساند؛ در حالی که آخرین گلش در سری آ در پیروزی 3-0 مقابل سالرنیتانا بود؛ ملاقاتی که دو ماه قبل برگزار گردید.

این به معنای این است که ولاهوویچ در 8 ملاقات اخیر یووه از جمله شکست 2-1 این هفته مقابل لاتزیو، نتوانست گل بزند یا پاس گلی بدهد. در چنین شرایطی او تصمیم گرفت که صفحه اینستاگرامش را از دسترس خارج کند؛ هرچند گاتزتا دلو اسپورت اظهار داشت که معین نیست این تصمیم با آمار ضعیف اخیر او ارتباط داشته است یا نه. بعلاوه معین نیست که او این کار را به طور موقتی انجام داده است یا برای همواره از این شبکه اجتماعی خداحافظی نموده است. ولاهوویچ 2 میلیون فالوئر در اینستاگرام داشت.

ولاهوویچ در ملاقات این هفته مقابل لاتزیو از ناحیه قوزک پا هم دچار آسیب دیدگی شد و حضورش در ملاقات رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل اسپورتینگ در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

منبع:خبرورزشی

منبع: فرارو

به "ستاره یوونتوس اینستاگرامش را دیلیت کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره یوونتوس اینستاگرامش را دیلیت کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید