سازمان مردم نهاد فرهنگی در زیرمجموعه هیئت های ورزشی ایجاد گردد

به گزارش وبلاگ آپلود، علی یاور عزیزپور ظهر چهارشنبه در نشست تخصصی با روسای هیئت های ورزشی لرستان در سخنانی، گفت: آنچه در ورزش استان رخ می دهد، ماحصل زحمات جمعی هیئت های ورزشی است.

سازمان مردم نهاد فرهنگی در زیرمجموعه هیئت های ورزشی ایجاد گردد

وی با بیان اینکه امیدواریم این اقدامات منجر به پرورش انسان متعالی مدنظر نظام مقدس جمهوری اسلامی گردد، گفت: با اقدامات اجرا شده هیئت های ورزشی استان، در رتبه 16 کشور قرار گرفتند و باید کوشش های اجرا شده در این حوزه اطلاع رسانی گردد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان در ادامه سخنان خود با اشاره به موضوع بازنشستگی روسای هیئت های ورزشی، بیان داشت: در این رابطه تمام احترامی که احتیاج باشد برای کسانی که در این زمینه پیشکسوت و بازنشسته هستند و افتخار داده اند در این حوزه فعالیت نمایند را قائلیم.

عزیزپور، بیان داشت: قانون در این رابطه خیلی صراحت ندارد، در آنالیز که دیوان محاسبات دارد اعلام می گردد که فعالیت این افراد ایرادی ندارد، اما سازمان بازرسی اعلام می نماید اشکال دارد، در نهایت به طور تعیین نتیجه در این رابطه به استان ابلاغ نشده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه در حوزه مسائل فرهنگی هیئت های ورزشی استان اقداماتی در حال اجرا است، گفت: در این راستا سازمان مردم نهادی در زیرمجموعه هیئت های ورزشی استان برای انجام فعالیت های فرهنگی ایجاد گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سازمان مردم نهاد فرهنگی در زیرمجموعه هیئت های ورزشی ایجاد گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان مردم نهاد فرهنگی در زیرمجموعه هیئت های ورزشی ایجاد گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید