راه اندازی سامانه تلفنی پاسخگویی به سؤالات کرونایی در قزوین

به گزارش وبلاگ آپلود، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: با کوشش های صورت گرفته در دانشگاه علوم پزشکی قزوین سامانه تلفنی پاسخگویی به سؤالات کرونایی راه اندازی می گردد.

راه اندازی سامانه تلفنی پاسخگویی به سؤالات کرونایی در قزوین

به گزارش وبلاگ آپلود آنلاین به نقل از ایسنا، محمدحسن ارداقیان، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: با توجه شیوع ویروس کرونا و افزایش سؤالات مردم پیرامون این موضوع، سامانه پاسخگویی تلفنی در حال طراحی است که طی دو روز آینده طراحی آن تمام می گردد.

وی اضافه کرد: در این سامانه کارشناسان حوزه بهداشت و اعضای هیئت علمی حضور دارند و مردم می توانند تماس بگیرند و سؤالات خود در مورد ویروس کرونا، علائم، درمان و پیشگیری را از متخصصین بپرسند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین اظهار کرد: در حال حاضر در مرحله ثبت نام داوطلبین برای حضور در این سامانه و پاسخگویی به مردم هستیم، به محض اینکه کادر تکمیل گردد شماره تلفن آن به وسیله رسانه ها اعلام و در اختیار مردم قرار می گیرد.

وی تأکید کرد: 10 خط تلفن برای سامانه پیش بینی شده است و در صورت افزایش تماس ها قابلیت افزایش به 50 خط را دارد.

منبع: همشهری آنلاین

به "راه اندازی سامانه تلفنی پاسخگویی به سؤالات کرونایی در قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی سامانه تلفنی پاسخگویی به سؤالات کرونایی در قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید