دانشگاه پیغام نور از ظرفیت بالایی برای رشد علمی برخوردار است

به گزارش وبلاگ آپلود، نماینده مردم مراغه درمجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش دانشگاه پیغام نور در توسعه علمی گفت: این دانشگاه با توجه به ساختار علمی خود، از ظرفیت های بالایی برای رشد علمی و پژوهشی دانشجویان برخوردار است.

دانشگاه پیغام نور از ظرفیت بالایی برای رشد علمی برخوردار است

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ آپلود به نقل از دانشگاه پیغام نور، نماینده مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش دانشگاه پیغام نور در توسعه علمی گفت: این دانشگاه با توجه به ساختار علمی خود، از ظرفیت های بالایی برای رشد علمی و پژوهشی دانشجویان برخوردار است.

جلیلی دربازدیدازدانشگاه پیغام نور مراغه اضافه نمود: در این راستا، ایجاد رشته های مختلف تحصیلات تکمیلی از جمله رشته های دوره دکترا از ضرورت های پیش روی دانشگاه پیغام نور مراغه بوده که برای راه اندازی و تصویب این رشته ها، رایزنی های مناسبی با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حال اجرا است.

وی ادامه داد: تجهیز آزمایشگاهی، توسعه زیرساخت ها و برطرف بعضی نواقص موجود در فضاهای آموزشی این دانشگاه نیز در اولویت کاری قرار داشته و به زودی اقدامات مناسبی برای تخصیص و جذب اعتبار لازم در این خصوص انجام می گردد.

نماینده مردم مراغه وعجب شیردرمجلس شورای اسلامی باتاکیدبرلزوم توجه به کیفی گرایی درمراکز دانشگاهی گفت: خاتمه نامه های دانشگاهی مبتنی بر پژوهش های کاربردی وتوسعه ای است.

وی اضافه نمود: آینده پژوهی و اجرای طرح های تحقیقاتی در دانشگاها، زمینه ساز رشد و بالندگی علمی، مالی و اجتماعی خواهد بود. در دنیای امروز، باسواد واقعی کسی است که قبل از احتیاج به تغییر درونی، بتواند تحول فکری و عملی در راستای بهبود عملکردی خود داشته باشد.

وی افزود: توسعه کیفی مراکز آموزش عالی و دانشگاهی مستلزم افزایش سطوح علمی و پژوهشی در این مراکز علم آفرین بوده و از این رو باید در این راستا کوشش بیشتری انجام گیرد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "دانشگاه پیغام نور از ظرفیت بالایی برای رشد علمی برخوردار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه پیغام نور از ظرفیت بالایی برای رشد علمی برخوردار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید