حضور نبی در جلسه کمیته فنی و توسعه فوتسال، ابهام در تشکیل تیم ب

به گزارش وبلاگ آپلود، جلسه کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی ظهر امروز سه شنبه در حالی برگزار گشت که مهدی محمدنبی دبیر کل جدید فدراسیون فوتبال در این نشست حضور داشت.

حضور نبی در جلسه کمیته فنی و توسعه فوتسال، ابهام در تشکیل تیم ب

نکته قابل توجه این جلسه رویارویی حسین شمس عضو کمیته فنی با سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال بود. شمس در هفته های گذشته بارها بر تشکیل تیم ب فوتسال برای جوانگرایی در تیم ملی و هدر نرفتن استعدادهای جوان تاکید و ناظم الشریعه را به مقاومت برای اجرای این طرح متهم کرده بود.

ناظم الشریعه هم از مسائل مالی و بر هم خوردن آرامش تیم ملی اصلی در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا به عنوان دلایلش برای مخالفت با تشکیل تیم ب یاد کرده بود.

دبیر کل فدراسیون فوتبال در جلسه کمیته فنی به طرفین توصیه کرد که دست از مصاحبه در این مورد بردارند و اجازه بدهند آرامش به فوتسال بازگردد.

شمس دلایل خود را برای حمایت از تشکیل تیم ب عنوان کرد و ناظم الشریعه هم به پشتوانه سازی فوتسال در سال های گذشته با تشکیل تیم زیر 23 سال اشاره کرد و اینکه این بحث موضوع جدیدی نیست.

هرچند کلیات تشکیل یک تیم در جهت پشتوانه سازی تیم ملی فوتسال در جلسه امروز مورد توافق بود اما هنوز زمان و ساز و کار راه اندازی تیمی که شمس از آن به عنوان تیم ب یاد کرده بود، مشخص نیست.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حضور نبی در جلسه کمیته فنی و توسعه فوتسال، ابهام در تشکیل تیم ب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور نبی در جلسه کمیته فنی و توسعه فوتسال، ابهام در تشکیل تیم ب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید