حدادی فر: مهمترین آپشن سپاهان کی روش است، مسائل اقتصادی روی تمرکز بازیکنان تأثیر می گذارد

به گزارش وبلاگ آپلود، از نگاه قاسم حدادی فر، کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن مهمترین ویژگی زردپوشان اصفهانی داشتن بازیکنی چون کی روش استنلی است.

حدادی فر: مهمترین آپشن سپاهان کی روش است، مسائل اقتصادی روی تمرکز بازیکنان تأثیر می گذارد

قاسم حدادی فر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ آپلود با اشاره به شکست تیمش در دربی اصفهان گفت: ما در این بازی به خوبی سپاهان را تحت فشار قرار داریم و چند موقعیت خوب داشتیم که متأسفانه از آنها استفاده نکردیم. سپاهان اما از فرصت ها استفاده کرد و در نهایت برنده از زمین بیرون آمد. تنها نقطه تفاوت ذوب آهن و سپاهان بازیکنی مثل کی روش بود. این مهاجم مهمترین آپشن سپاهان است که می تواند تفاوت ها را رقم بزند. استنلی حتی از توپ های بی هدفی که مدافعان و هافبک های سپاهان دفع می نمایند، موقعیت ایجاد می نماید و حضور چنین بازیکن باکیفیتی در سپاهان قدرت این تیم را در خط حمله بیشتر نموده است.

وی در خصوص اعتراض ذوبی ها به داوری این مسابقه تأکید کرد: فکر می کنم از داوری ضرر کردیم، هر چند که اگر اشتباهی هم صورت می گیرد، عمدی نیست. ما یک گل زدیم که سالم بود و داور می توانست یک پنالتی هم به سود ذوب آهن اعلام کند. البته این برد را به سپاهانی ها تبریک می گویم. شخصاً دوست دارم اگر ما قهرمان نشدیم تیم همشهری ام قهرمان گردد. سپاهان تیم دوم من است.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن در ارتباط با نتایج ضعیف این تیم در شش هفته ابتدایی لیگ برتر اعلام نمود: هدف ما این بود که لیگ را خوب آغاز کنیم، ولی متأسفانه در امتیازگیری عملکرد بدی داشتیم. ما از لحاظ ایجاد فرصت های گلزنی و مالکیت مشکل خاصی نداریم، ولی باید در بحث نتیجه گیری هم بهتر از این عمل کنیم. البته قرعه ذوب آهن هم در ابتدای لیگ آسان نبود، ولی در مجموع دنبال بهانه نیستیم و باید ضعف ها را رفع نموده و بیشتر کوشش کنیم تا خیلی زود نتایج خوب مان را آغاز کنیم.

حدادی فر در پاسخ به این پرسش که آیا مسائل مالی در نتایج ذوب آهن تأثیرگذار است؟ گفت: در حال حاضر شرایط مالی در ایران بد است و مردم به سختی زندگی می نمایند. بازیکنان ما هم روی یک زمان خاص برای دریافت حق و حقوق شان حساب باز می نمایند. وقتی مسائل مالی حل نمی گردد طبیعتاً این موضوع روی عملکرد و تمرکز بازیکنان تأثیر می گذارد. البته باشگاه قول داده است که این مسائل رفع گردد و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه تیمش در بازی با شهر خودرو محکوم به برد است، توضیح داد: بازی سختی با تیم خوب شهر خودرو داریم، ولی در این بازی باید برنده از زمین بیرون بیاییم و کمی به اوضاع مان در جدول سروسامان بدهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حدادی فر: مهمترین آپشن سپاهان کی روش است، مسائل اقتصادی روی تمرکز بازیکنان تأثیر می گذارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حدادی فر: مهمترین آپشن سپاهان کی روش است، مسائل اقتصادی روی تمرکز بازیکنان تأثیر می گذارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید