جید ریموند هم الکترونیک آرتز را ترک کرد

به گزارش وبلاگ آپلود، تعطیلی استودیوهای مختلف الکترونیک آرتز و خروج افراد کلیدی آن ها ظاهرا قرار نیست به این زودی ها تمام گردد. جید ریموند (Jade Raymond)، مدیر استودیوی بازی سازی Motive در الکترونیک آرتز از این شرکت خارج شده است.

جید ریموند هم الکترونیک آرتز را ترک کرد

شرکت الکترونیک آرتز رسما در یک بیانیه خبر خروج جید ریموند را اعلام نموده است. جید ریموند در استودیوی بازی سازی Motive الکترونیک آرتز مشغول کار روی یک بازی جنگ ستارگان بزرگ بود؛ طوری که الکترونیک آرتز در سال 2015 جید ریموند را استخدام و استودیوی بازی سازی Motive را مشخصا با رهبری او تاسیس کرد.

جید ریموند پیش از اینکه به الکترونیک آرتز بپیوندد، تهیه کنندگی بازی هایی مثل Assassins Creed و Watch Dogs و Splinter را بر عهده داشت.

در کنار جید ریموند، الکترونیک آرتز هم چنین ایمی هنیگ (Amy Hennig) را استخدام نموده بود تا در استودیوی بازی سازی ویسرال گیمز روی یک بازی داستان-محور در مجموعه جنگ ستارگان کار کند. سال گذشته نه تنها ایمی هنیگ الکترونیک آرتز را ترک کرد، بلکه حتی استودیوی بازی سازی ویسرال گیمز هم تعطیل شد.

از طرف دیگر در حال حاضر چهار سال از تاسیس استودیوی بازی سازی Motive می گذرد و نه تنها هنوز این استودیو یک بازی عرضه ننموده، بلکه می بینیم که مدیر این استودیو یعنی جید ریموند هم از آن خارج شده است.

الکترونیک آرتز در بیانیه خود گفته است که سامانتا ریان (Samantha Ryan) که در حال حاضر مدیریت بازی های موبایل الکترونیک آرتز و شرکت های ماکسیس و بایوویر را برعهده دارد، از این پس استودیوی Motive را هم مدیریت خواهد نمود.

در بیانیه منتشر شده آمده است: جید در این مدت زمان به ما یاری کرد تا تیم های خوبی تشکیل دهیم و تغییری در توسعه پروژه های او در استودیوی Motive و دیگر استودیوها به وجود نخواهد آمد.

همین یکی دو روز پیش بود که در قالب یک گزارش، از رشد بسیار زیاد درآمدها و ارزش شرکت الکترونیک آرتز در طول چند سال گذشته گفتیم؛ گزارشی که می گفت الکترونیک آرتز آن قدر از پرداخت های درون برنامه ای بتلفیلد و فیفا و بتل فرانت و بازی های این چنین درآمد دارد که در سال مالی 2019 فقط 7 بازی جدید عرضه خواهد نمود؛ آن هم 7 بازی که چهار عدد آن ها فیفا و ان بی ای و مدن هستند و سه بازی باقی مانده دیگر هم بتلفیلد و Anthem که اساسا باز هم با هدف فروش آیتم ساخته شده اند.

اگر الکترونیک آرتز بخواهد این روند را در دیگر استودیوهای خود ادامه بدهد، مطمئنا در آینده ای نزدیک باید به طور کلی قید ساخت بازی جدید از سوی این شرکت را بزنیم.

منبع: Usgamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "جید ریموند هم الکترونیک آرتز را ترک کرد" امتیاز دهید

1 کاربر به "جید ریموند هم الکترونیک آرتز را ترک کرد" امتیاز داده است | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جید ریموند هم الکترونیک آرتز را ترک کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید